Fila de jurnal

Cu potoale, cadouri, plimbari, chestii socoteli. Daca tot e jurnal sa nu uit sa imi mentionez ca pe 14.04.2015 a fost ultima criza, fara grand mal, dar criza, a catelei. Super bine.

Sa incepem cu starea vremii. Pai vremea e ca primavara, sa dea astenii si dureri de sale, azi te rupe de cald, vrei la plaja, imediat da cu tunete, ba e nor, ba e soare, dupa caz.

Slide1Slide2

Cadouri, sa trecem la cadouri. Mai intai, in sfarsit am un Vader, nu aveam Vader, eu, care ca orice om nascut in anii in care am aparut pe planeta, sunt mare fan Vader, deci am Vader. E inarmat cu o sticla de vodka poloneza buna, tot dar, dar nu pentru mine.

Am si minion, numai bun, ca-i cu breton, nu se vede in poza dar are freza punk.

Am primit si dulciuri de casa, au venit in kit cu Vader.

Si incerc din rasputeri sa ma apuc serios de vapat. Nu imi iese, dar incerc.

 

 

Am primit si pesto de leurda si urzici, absolut demential, s-a declansat un chef nebun de anti-fine dining asa ca i-am tras o mama de paste cu sos cremos cu pesto langa un snitel in aluat de bere. Da, un snitel, o felie de carne fu, deci un snitel. Oi. Sniteloi.

Slide7Slide8

Am fost sa cumpar niste chestii si in drum am vazut orhideele astea, tare spectaculoase, unii cica sunt pictate, unii ca-s asa de soi, nu stiu, eu le-am pozat.

Slide9

Dintre buruienile de sezon azi am salvat o legatura de loboda si am incercat sa o imprietenesc cu celelalte rasaduri.

Slide10

Din ce a ramas am facut o zeama simpla, doar cu o mana de orez, in care am pus si nitica omleta, ca parca cerea.

Slide11

Si am continuat cu un soi de mancare rece, din spinari de pui, praz, usturoi verde, ceapa asisderea, vin alb, suc de rosii.

Slide12

Bai, ce sa zic, mancarea asta s-a nascut pentru mine.

Slide13

Si pentru ca a ramas sos dupa roade-oase, apai am dezghetat si doi carnati de oaie, i-am pus in sos, am pus si paste, imi aminteste de doua chestii treaba asta, de Ramnicu Valcea si de Bacau. Ca si cum as combina doua chestii bune din soua zone diferite, un fel de Minion vs Spiderman.

Slide14Slide15

Si gata momentan, fonduri reduse, de unde rezulta ce da congelatorul plus cate o buruiana, doua, chit ca sunt scumpe, mai putin pare mai bun. Cica a venit primavara, sa ne bucuram de prospaturi. La ce preturi sunt sa se  bucure cine poate, eu mai subtire. Oricum piata nu mai e ce a fost, dar asta in alt episod.

rororo

Lasă un răspuns

