Dovlecei umpluti cu orez si ton

Am facut mai multe, de fapt trebuia sa fac ceaunul saptamanal cu mancare, de data asta cu pilaf, dar mi-a traznit chestia asta (foerte buna in regimul hiposodat si nu numai) asa ca va zic intai despre ea, adica despre ei, dovlecei umpluti cu orez si ton, apoi diverse poze si michimausi pe langa.

Slide1

Ingredientele, in afara de dovlecei, au fost cele din fotografie, da, in cescuta mica e vin alb, proportiile, treaba voastra.

Slide2

Am inmuiat in putin unt si ulei legumele, am adaugat si orezul, am stins cu vin alb, am lasat sa se faca orezul pe jumatate adaugand lichid cate putin, apoi am luat de pe foc si am pus tonul si verdeata.

Slide3

Prima serie am facut-o in jumatati de dovlecei umplute cu cele de mai sus, puse in tava cu apa si acoperite sa se faca la abur.

Inainte si dupa.

Slide4Slide5

Dupa ce s-au facut, fireste. Tura doi a fost la fel, dar cu un dovlecel rotund si suc de rosii + pasta de ardei kapia, subtiate cu apa, totul acoperit ca sa se faca, tot asa, la abur. Langa am pus si o pulpa de pui cu ciuperci (din cutiuta aia de ciuperci am facut mai multe chestioare) cu tandoori masala, in punga, sa se coaca asa, tot fara sare.

Slide6

Macel. Mie mi-a placut foarte mult combinatia, precis nu e ceva nou pe front, sigur ca merge si fara ton, dar e mai bun cu.

Slide7

Inainte de celelalte chestii crosetate cam cu aceleasi ingrediente, poze dintr-o zi cu soare, a inceput sa revina la aspect decent ce e pe langa bloc.

 

Cum spuneam am facut si o oala de pilaf cu multe legume, ciuperci, pui fiert si supa lui. Legumele tot asa, inmuiate inainte.

Slide15

A iesit un pilaf decent, daca te uiti cu atentie are si orez.

Slide16

Am avut pofta de ciuperci cu smantana, am executat asa, ciuperci, praz si dovlecel, putin usturoi, toate trase in unt, pusa smantana si, epntru consistenta, amidon desfacut in apa rece. Si mamaliga, atat!

Slide17

Si tot de o pofta, cu foi de clatite dintr-un ou, un fel de lasagna care nu e lasagna dar seamana, umplutura a fost din putina carne tocata si sos napoletan (facut de Elena, de casa, dar nu de casa mea) si in loc de besamel am pus ou batut cu smantana si cascaval vechi ras, Horezu mai exact.

Slide18

Si gata. Dovleceii umpluti cu orez si ton sunt super.

rororo

2 gânduri despre &8222;Dovlecei umpluti cu orez si ton&8221;

  1. Ma omori cu sosul ala de la mine, il folosesti cu lingurita de mai ai??? Ai sa razi dar mi-ai facut pofta de pilaf cu ciuperci :))))

Lasă un răspuns

