Placinta cu carne si praz

Nu e chiar placinta, ca aluatul este dedesubt si umplutura peste, cu liezon, cam ca la quiche, dar nu e nici quiche, ma rog, i-am zis placinta ca nu m-am decis exact ce este.

Slide1

Aluatul la-m facut exact ca la link-ul de la care l-am luat, reteta Laura Laurentiu de aluat foetat ultrarapid. Reiau doar cantitatile pe scurt, 500 g de faina, 300ml apa, 40 ml ulei, sare, zahar, un cub de drojdie, 125 grame grasime, 70g faina.

In rest fix cum zice Laura acolo ca ea stie mai bine.

Pentru umplutura caer nu e umplutura, dar ar putea fi, am facut asa: am inabusit praz cu carne tocata, sare, piper, am stins cu vin alb.

Slide2

Am facut cubulete niste branzeturi ratacite si am batut trei oua cu smantana.

Slide3

Am pus pe aluat umplutura care nu e umplutura, cuburile de branza, chestii comestibile colorate asa, de chichi si de aspect, oul cu smantana si am dat la cuptor.

Inainte, tip before.

Slide4

Si dupa, adica apres.

Dupa ce a stat la cuptor, ca nu am mentionat acest aspect care pentru unii poate ramane neinteles, da, am dat la cuptor.

 

Slide5

Calda s-a taiat cum s-a taiat, dar rece e foarte buna de ciuguleala. Si de bere.

Slide6Slide7

De regim, am avut si de regim, iaca 😀
Slide8

Flori, da, flori.

Slide9

Si de post, desertul.

Slide10

rororo

4 gânduri despre &8222;Placinta cu carne si praz&8221;

Lasă un răspuns

