Ca fetele

Pai ce stiu fetele, flori, plimbari, regim, dulciuri, se incadreaza cam toate la plimbarea noastra duminicala.

Incepand cu regimul.

Slide1

Adica supa chioara, cum imi place mie.

Slide2Slide3

Dar pentru ca aveam minune de placinta cu branza …

Slide4

… am deregimizat-o imediat.

Slide5

Pentru ca suntem cuminti avem si cornulete cu mere, morcov si nuci, ceai si bere (fara alcool si asta nu pentru ca suntem pisi, ci pentur ca sunt doctorii nasoi), dupa chef.

Slide6

Reteta cel mai probabil o sa o gasiti pe blog la Elena (bucatariaelenei) la un moment dat, eu pot sa va spun ca sunt foarte bune.

Slide7

Am plusat, tot inainte de gradinarit, inima de vitel pe salata. Minune mare. E drept ca am furat din portia cainelui si am maturat bucatica de inima. Si bine am facut, ca buna a mai fost.

Slide8

Am plantat intr-un final si rozmarinul cel nou in locul celui care a decedat dupa iarna trecuta.

Slide9Slide10Slide15

Si pentru ca am fost cuminti …

Slide11

… am primit negrese brownies a caror reteta o gasiti, desigur, pe tocanadecuvinte. Eu am facut o sedinta foto cu Spiderman, dupa care, fireste, le-am mancat.

Slide18Slide19Slide20Slide21

Acestea ziind fise va dorim rororo.

Lasă un răspuns

