Ne jucam cu mancarea

Pe bune ca da.

Slide1

Tot timpul fac ordine sau iau prostioare. De data asta am avut niste compot de ananas duper dulce, de nemancat, asa ca l-am ascuns intr-o traznaie dulce, normal, antitalent, dar mancabila.

Slide3

Moment in care am pus si noua mascota in actiune.

Slide2

Zilele trecute (stiti cum e cu curiozitatea), luasem un pliculet de supa cica varianta gourmet, crema de dovleac, blabla, de la Knorr, da, mor de curiozitate.

Slide4

Am pozat-o frumos, am gustat-o si am aruncat-o, o porcarie, zici ca mananci vegeta cu polonicul, unele sunt vag comestibile, asta  e prea gourmet pt mine (desi la cata vegeta se cumpara precis are adepti).

Am mai facut un ragu, sos, gen bolognese. Carne de vita cu ceapa si putina telina, calite, foc mic, mic, vin alb, lasat muult pe foc mic mic (completat cu lichid din cand in cand), adaugat pasta ed tomate. Ce am facut, ca sa tai  acidul tomat, in loc de putin zahar am pus din siropul de la ananas. Bai, acum nu stiu ce a fost de vina, vinul sec, zacutul pe foc, siropul, cert e ca a iesit un sos oarecum bolognese nemaipomenit. Cu cartofi si paste, portie de papusi (si gol cu polonicul de papusi).

 

Slide6Slide5

Miloaga a primit si ea portia.

Slide7

Si-a luat moaca de Petrescu, pai poti sa nu ii dai?

 

Slide8

I-am dat si din chestia asta facuta din lipsa de timp s i tot pe motiv de ordine si disciplina in congelator (carne si radacinoase, plus cartof).

 

Slide9

Cumparaciuni, neimportante ci doar de curiozitate, chestii super ieftine, eram curioasa de ramen-ul cu usturoi (nu am mai vazut), mi s-a parut haios mini-milka si la fel, sa vad cum e croissantul cu creme brulee. Gaselnita insa sunt pralinele alea de ingehtata, marca Billa.

Slide10

Trei sei si ceva zece praline, excelente.

Slide11

Si, daca stiti, de obicei arunc plicul cu chimicale de la ramen, dar eram chiar curioasa de aroma asteia cu usturoi (ca in timp am incercat cam tot ce au astia de la Vifon pe la noi).

Chiar bun,  ma rog, nu in sensul ca recomand sa mancati cu polonicul MSG, dar asta e misto  din cand in cand (mai ales la filtrul de cafea cand esti sinistrat pe la munci si nu numai).

Slide12Slide13

Si de final am adunat branzeturile ramase de la degustat, resturi de diverse plus praz si       am alcatuit o placinta despre care nu pot sa spun decat ca am asteptat cu emotie, puteam sa jur ca o sa se desfaca si o sa curga, ca am pus umplutura in prostie.

Slide14

Prostie, neprostie, se pare ca s-a sigilat bine. Presarata cu za’atar,  estee (e cat un cozonac. si ce dac).

Slide15

Gata cu prostioarele de weekend, urmeaza prostioare saptamanale.

rororo

Lasă un răspuns

