Burger (burgãr, mai exact)

Pai sa fiu si eu in trend, ati observat, o droaie de burgeri pe listele restaurantelor, reclame la TV la burgãr, musai sa ma aliniez.

Slide1

Inainte, sa va arat ce chestii haioase am luat cu un leu si ceva, pentru luna viitoare, fireste.

Slide2Slide3

Cat despre burger, carnea de vita am amestecat-o cu mustar, ketchup, worcestershire (sigur ca puteti pune condimente dupa plac), un varf de cutit de bicarbonat si doi stropi de lamaie. Am amestecat bine si am batut carnea, sa o pufosesc, cum vine vorba aia. Am pregatit si ce mai intra pe langa chiftea. Un ou ochi intr-un inel de ceapa, cateva felii de cascaval puse pe chiftea dupa ce am intors-o, salata, cartofi prajiti (mi-am amintit de burgerii de pe vremuri de la McMonis, cu cartofii in cocoasa chiflei), rosie.

Daca vreti sa stiti ca poate fi si de post, scoateti din egginonioncizburgãr cam tot si ramane un minunat ãr.

Slide4

Se cladeste.

Slide5

Se strange dragastos.

Slide6

Se indeasa in moara falcilor. Cu greu, dar daca vrei cu adevarat, reusesti.

Slide7

Acum o sa spuneti ca nu e homemade, ca nu am facut chifla. Pai niciunul nu e bio homemade blabla, daca nu cresteti rosiile, ceapa, salata si gainile, vaci si capre si faceti cascaval. Daca e cu bacon cresteti si porcul si pe urma mai carcotim.

rororo

Lasă un răspuns

