Dup’atata frig si ploaie …

… iar se arata soarele (am parafrazat poetul). Si am adunat niste poze, nimic special, s-au adunat. Si mai mare dragul de poze, ca e soare.

Slide1

Piureul de la poza de mai sus l-am facut special pentru niste chiftele pe care le-am facut pentru ca primisem niste …

Slide2

Proaspete si frumoase, chiftelele, banale, carne, ceapa, usturoi, oua, marar, pesmet. Piureul, cu muulta ceapa verde. Bun.

Slide3

Am executat si o degustare de branzeturi dintre care trebuia aleasa una (luam de Ibanesti, ultimele doua serii au fost fleasca, cele de sub marca Gusturi Romanesti) cam asa: nici sarata, nici ne, ieftina, sa se taie cuburi (deci nici moale, nici uscata ca cea veche), sa fie constanta calitativ (deci exclus de la tarani, din pacate, oricat de buna, nu e de doua ori la fel), sa fie ambalata la bucata mica.

Slide4

Asta pentru a se califica la castronelul din frigier unde exista in permanenta o cantitate de branza taiata cubulete, pentru ciuguleala.

Slide5

 

Olympusul  a picat primul, amaruie, pilos rosu si rusticul (desi bun rusticul) putintel cam sarate. Deci pentru ce vrem noi am de ales de azi incolo intre Romfulda si Pilos albastru (astia ar trebui sa ma premieze, sunt consumator fidel cand mi se pune pe o marca).

Ce am mai facut, pai clatite, pentru ca soare, frumos, chef. Si sarate (de fapt nedulci, cu urda si smantana) si cu dulceata si inghetata. Pentru ca meritam.
Slide6Slide7

Pentru mancarea saptamanala, s-a votat in unanimitate: sarmale (ceea ce mi-a convenit, ca era totul pregatit la congelator).

Slide8Slide9

Pe afara cerul a fost maturat de nori.

Slide10

Rasare floarea din gradina.

Slide11Slide12

Adaugam si doi extraterestrii noi la colectie.

Slide13Slide14

Si gata. Pentru cei care serbeaza astazi pastele catolic, traditionalul:

1

rororo

2 gânduri despre &8222;Dup’atata frig si ploaie …&8221;

  1. Bună! Sa încerci aceeași varianta de gramaj, branza de la kaufland, marca lor. Are 45% grăsime, sunt fan. E 19 lei kg
    Pilosul cata grăsime are?

  2. Buna. Telemeaua in general are 40-45%SU grasime, Pilosu e la 40, celelalte pe la 43-47, Kaufland si Carrefour nu am in zona (nici departe, doar peste mana) dar merci de info, e de retinut, ca se incadreaza si la pret.

Lasă un răspuns

