Scaricica la cuptor

Primavara de astenii neicusorule, de la vreme de plaja la ploi de toamna si frig de iarna de la o zi la alta. Ei bine, in ziua cu soare, am pus-o de dieta Dukan, cam asa:

Slide1

Glumesc, am facut un drum si m-am ales cu coastele astea, scaricica, doar intr-un loc se gasesc asa bine fasonate, la bulgar. Si le-am facut destul de simplu (de fel intai le fierb/coc/blansez si mai apoi le dau cu sos, mai rar le marinez).

Asadar scaricelele date doar cu putina sare si piper le-0am infofolit sa se faca in propriul suc. Dupa aproximativ o ora (cam la 160-180 de grade e cuptorul meu) le-am dat cu sosul, le-am lasat sa se caramelizeze si gata. Practic se fac singure daca nu pun la socoteala si sosul (desigur ca puteti cumpara un bbq sau nu stiu ce).

Slide2

Sosul l-am facut asa: am fiert ca pentru supa, ceapa, morcov, telina, am pus pasta de tomate, worcestershire, sirop de artar, apoi am pasat cu usturoi crud si putin amidon.

Cat s-au copt coastele am facut si ceva garnitura, adica am aburit niste dovlecei …

Slide3

… am fiert un cartof (jumatate l-am mancat cu branza si smantana)

Slide4

Si cam asta este, simplu si la obiect, merg facute in varianta asta si daca vin musafiri, ca nu se sta de ele iar rezultatul merita.

Slide6

Si sexyune, fireste.

Slide7

Si gata. rororo

Un gând despre &8222;Scaricica la cuptor&8221;

Lasă un răspuns

