Sos pentru diverse

Ne-am jucat iar de-a hot dog-ul si, pentru ca de data asta prosteala a mers pana la a inlocui ketch-up  cu un sos (cum se zice, home made, from scratch si alte alea), l-am folosit si pe o portie de papusi de costite. Oricum scopul zilei a fost tot hot dog-ul, aveam 2-0 la realizari, dar vine partenerul de junk din urma.

Asadar la astea am folosit sosul:

Slide1Slide2

Sa nu uitam sa lasam posteritatii si buletinul meteo, pentru ca, desi ieri a fost soare, cu dinti, dar soare, peste noapte mai ca auzeai zurgalai.

Slide3

Iaca ce am pregatit pentru hot dog, diverse pentru garnisit si, cum spuneam un sos pe care l-am facut asa: am pus la fiert in apa cu sare ceapa (deshidratata, dar puteti pune de oricare), cand s-a inmuiat bine am adaugat pasta de tomate, piper cayenne (sigur ca da, orice picant si cat de picant vreti e bine primit), sos worcestershire si sirop de artar (merge inlocuit cu miere sau zahar). Am ingrosat sosul cu putin amidon desfacut in apa rece si la final de tot am adaugat si doi catei de usturoi.

 

Slide4

Am construit minunea de junk numita hot dog.

Slide5

Pe care l-am dovedit in doi (nu e mare, e chifla normala, dar e satios).

Slide6

Si apoi daca am ars-o nesanatos, am dat foc la caciula si cu un desert pe care nu vi-l recomanadm ca nu e de nicio dieta.

Slide7

Si, cum spuneam , am incercat sosul si pe niste costite mici, dupa cum urmeaza. Intai le-am fiert (pentru a le lasa putin la cuptor, a mai scoate din grasime si alte considerente). Am pus carnea in apa clocotita, aromata cu diverse, apoi am dat-o cu sos si la cuptor cu ea pana s-a caramelizat usor crusta.

Slide8

Pai si cam asta e, gata, paleo, salata paleo de dieta mediteraneano-amerindiana.

Slide9

Daca nu ma ajunge concurentul la hot dogi, cred ca inchei episodul, trec la empanadas.

rororo

3 gânduri despre &8222;Sos pentru diverse&8221;

Lasă un răspuns

