Hot dog super supreme si placinta cu varza

Asta cu crenvustii a mai fost joaca mea si a lui Vladen acum niste ani, am reluat-o asa, de primavara.

O sa va zic si de placinta (aluatul e belea) si de alte prostioare, dar mai intai „concurs” de hot dog (astept si replica rusului).

Slide1

Da, din greseala am luat chifla si nu bagheta, dar la a doua etapa ma revansez.

Asadar am scos ce aveam prin frigider, am facut o salata de cartofi cu hrean si am combinat dupa cum se vede asa: am invelit crenvustiul in sunca umpluta cu salata, apoi totul in sunculita. Am rumenit la cuptor, merge si pe tigaie/plita/grill.

Slide2

Am garnisit cu mustar, ketchup si ce mai aveam pe acolo si cam asta a fost prima mostra din „concurs”.

Slide3

Trecem la placinta cu varza care a avut ca umplutura un rest de varza calita simpla (usturoi, pasta de tomate).

Slide4

La aluat nu va pot ajuta cu cantitati, ca le fac asa, din ochi, cu margarina si fara ou se poate face lejer si de post. Asadar am amestecat trei cartofi mici, bine zdrobiti cu aproximativ trei linguri de unt (nu va feriti mereu de margarina, exista acum o generatie noua de margarina buna, e simplu de observat, vedeti care e cea mai scumpa) si un ou, putina sare si, ei bine, da, oricat o sa ma injurati, faina cat cuprinde.

Aluatul e usor de modelat pe suprafata infainata, se rupe destul de usor dar luat pe facalet se asterne usor in tava.

Slide5

Este mult mai bun a doua zi si sigur se preteaza si la umpluturi dulci (instant m-am dus cu gandul la magiun de prune, silvoita).

A, da, in varza am pus si marar.

Slide6

Inainte de prostioare, o mostra cu varza calita din care am facut placinta, cu ceafa in bere si usturoi.

Slide7

Da, portii de papusi 🙂

Trecand la amintiri pentru cand voi fi in scaun cu rotile, captura zilei de la „suedeji” (am capturat si o casca galbena acum cateva luni).

Slide8

M-a apucat sa pictez borcanele de conserve, prima tentativa e cu o dulceata de pepene galben si tomate portocalii, nu cu dulceata ci cu borcanul ei, primit in dar de la tiza mea, Elena.

Slide9

Asta cu borcanele e cu va urma ca mai am front de lucru niste borcane de zacusca bulgareasca, liutenita.

Continuam cu primavara capricioasa, cand soare cu dinti, cand nor. Fauna urbana se primeneste.

Slide10Slide11

Am pus la incoltit seminte de flori diverse, culmea, au iesit (rasadnita e dintr-o sticla mica de sana Zuzu).

Slide12

Iar in gradina, ei bine, lalelele sunt la apogeu.

Slide13

Misto primavara, pacat ca face trecerea spre iarna. Va urma tot cu non retete sau junk, nu de alta, doar nu e blog culinar. Apropos, am pastrat aluat cu cartof sa vad cum se comporta la prajit, sa fac niste placintele, empanada, ceva.

rororo

3 gânduri despre &8222;Hot dog super supreme si placinta cu varza&8221;

  1. Poate te orientezi sa faci ceva mancare cu specific turcesc…ti.am dat o idee 🙂 eu acum am venit de la restaurantul turcesc si am mancat numai bunatati…vita cu sos si iaurt de jur imprejur…bucatele mici de pui cu rosii si cascaval si chilly, costite berbecut …doamne ce bune

  2. E bun, dar nu am in plan nimic, e foarte buna mancarea turceasca, am mami facut cate ceva dar nu mai stiu daca am pe aici, Corbasi, Cilbir, Karniyarik, vita cu rodie (am un lapsus acum cum ii zice). Nu fac nimic programat, de un numar de ani jurnalul e nitel haotic, inca ne jucam de-a hot dogul nitel 😀

  3. Pingback: Empanada de salchicha | Aphex

Lasă un răspuns

