Cheful zilei

Aparent primavaratica, doar au avut flori pomii pe care aia de la primarie ii taie dupa cum li se scoala, am oarece probleme cu primarele asta, face numai nefacute.

Slide1

Cat despre chef, da, efectiv portii de papusi cu mici chefuri, soare cu dinti, dar soare. Si combinatia asta (mama avea cateodata chef de ea), paetu, ou fiert, pita.

Slide2

Tot din cauza soarelui pe pervaz m-am jucat cu putin mov.

Slide3Slide4

Am gasit intrusi in gradina cainelui, pisintrusi complet lipsiti de bunul simt de a catadicsi sa miste cand trece un caine pe langa ei.

Slide5Slide6

Si de ce am mai avut chef, pai ed aripioare (aveam o foame cand am revenit de unde o sa vedeti voi in alt episod).

Slide11

Si carnati, reiterez, cei de vita cu oaie de la Lidl sunt minunati (scot din congelator pentru o portie de papusi cand am chef, ei sunt proaspeti de fel).

Slide7

Asadar cu cartofi si cu varza.

Slide8Slide10

Despre episodul viitor, ce sa zic, o zi minunata (desi rece), va las o avanpremiera pana triez pozele.

Slide12

O baza de echitatie super, nu stiu daca reusesc azi sa va arat calutii, daca nu, e si maine o zi.

rororo

Un gând despre &8222;Cheful zilei&8221;

Lasă un răspuns

