Culori (cu si fara carne de pui)

Prima lalea din gradina pe anul asta, a fost si o zi cu soare, in rest, frig si urat.

Slide1

Si, pentru ca in afara de zama mai trebuie si un fel  doi, am dezghetat niste pipt de pui, de fel nu e carnea favorita, accidental s-a aflat in posesia mea (in sensul in care, da, chiar in urma unui accident). Si s-a votat mazare (plus ceva bun pentru mine).

Slide2Slide5

Pentru mine, m-am jucat cu cateva bucatele trase in unt.

Slide3

Ametite cu putina branza expirata, in combinatie cu niste tortellini (curatenia de primavara prin congelator, deh), a iesit o chestie. Un dish, pe intelesul romglez.

Slide4

Am primit serie noua de oua-oua, chef mare de scrambled eggs, papara sau paparui, cum zic unii. Deci ham and eggs (sau miau cu oua). Mic dejun de concediu fara plata.

Slide6

Dar cea mai misto combinatie, talmes balmes, mi-au ramas bucatele de pui, cativa tortellini fierti, am pus totul in supa, crutoane si niste branza de Horezu, infratirea intre popoare, aproximativ de regim.

Slide7

Apropos de culori, ca unii se uita la circul ala de bakeoff, iaca bre macarons de casa, stiti reteta, cea mai simpla: ii platesti la casa de marcat.

Slide8Slide9

Inchei cu o porcarie maaare, voi sa nu faceti asa ceva, dar pentru ca in ultima vreme am tot dat de ceausisme alimentare, pohta ii pohta, salam de vara (daca l-as lasa la uscat ca ep vremuri, in ziar cu faina, aia ar fi amintire adevarata din copilarie, dar nu se mai fac salamurile in mate naturale ca sa mearga).

Deci cura de vulgaritate:

Slide11

Si gata momentan, cel putin pana mai umblu la gradinitele kitsch.

rororo

6 gânduri despre &8222;Culori (cu si fara carne de pui)&8221;

Lasă un răspuns

