Culori (supa mea si ciorba lor)

De trei zile si mai bine o arde pe ploaie mocaneasca, vreme de zemuri, a mea pentru ca trebuie si a lor pentru ca e necesar.

A mea.

Slide1

A lor.

Slide2

Si mai am de lucru ca am avut de ucis niste kilograme de piept de pui, numai bine, felul doi pentru saptamana ce va veni, dar asta alta data.

Pentru supa mea, aia chioara, iaca:

Slide3

 

Ca vedete a avut dovlecelul si leurda (am pus si putina smantana la final, ca aveam in plus).

Apropos de culori, nu arata a ardei gras?

Slide4

Nu e.

Slide5

Asa, ca vorbeam despre supa, am fiert radacinoase, ceapa, ardei gras, la final am pus dovlecelul si o mana de orez …

Slide7

Cateva rosioaer le-am calit pentru „fatza”.

Slide6

Si gata supa mea.

Slide8

 

La calculator se serveste calculatoristului, ei bine, da, la halba.

Slide9

La capitolul cumparaciuni, abia acum mi-am facut curaj sa vad daca CIP astea seamana cu CIP alea.

Slide10

Pentru cei caer au prins bombonelele anilor 70-80, mai stiti ce insemna CIP? Scria pe eticheta: Corectiv, Igienic, Parfumat 😀

Revenind la culorile noastre, inainte de a face o ciorba aproape radauteana, cum spuneam, am avut de ucis niste piept de pui  in plus, m-am jucat.

Slide11Slide12

Cat despre ciorba lor …

Slide13

Aproape ca cea radauteana, am fiert carne si zarzavat, am taiat carnea fasii si am dres totul cu lieson facut din smantana, galbenusuri, zeama de lamaie si otet (nu aveam destul otet) si usturoi.

Ce are in plus fata de radauteana, am pus la fiert o mana de orez, sa infloreasca, pentru ca mi-a placut cum a iesit la supa mea.

Cam  atat momentan, e comanda de mazare si mai trebuie sa fac ceva din doi piepti dar inca nu am hotarat ce.

Slide14

rororo

Lasă un răspuns

