Mini salam de biscuiti

Asta odata, ca am mai pozat si niste chestii care pe mine m-au amuzat, cu potol, ovcors.

Dar va zic si de salami.

Slide1

Mai intai, am gasit mozzarella de „bufalã” la reducere la Lidãl (ati vazut faza aia pe net cu portocalele injectate cu sange? daca nu, merita sa cautati, e kktor). Si mi-am facut rosii cu branza, model italian cu rosii olandeze.

Slide2

Amuzant e ca am aruncat resturile pe plita pe care am copt felii de dovlecel si pe bune de nu arata a plating gandit (fireste ca sunt pentru caine resturile).

Slide3

Ca tot vorbeam de potaie, a venit ziua aia in care ii fac oala cu mancaer, materie prima si kukta este, deci jap gat de curcan, niste inima de vita si o droaie de legume si la final, paste.

Slide4

Ce e amuzant aici? Am pozat (si gustat) supa javrei si am concluzionat ca asta mananca mai bine ca mine.

Slide5

Revenim la salamul de biscuiti, ca s-a spurcat al batrn de cand am luat din Lidl si din Mega si ce sa vezi, din ala bun cu unt nu mai gasii, asa ca avand tot felul de ramasite prin pungi am adunat de o umplutura. Am pus cam patru feluri de biscuiti, stafide inmuiate in rom (ma rog, esenta cu apa calda, shhh) si niste stafide in ciocolata care zaceau pe acolo.

Slide6

Pentru rulat salamul am maruntit biscuiti cu cacao si niste zahar.

Slide7

Acum compozitia d e baza, nu am cantarit dar va pot da indicatii pretioase: cantitati egale de lapte si unt si, teoretic si de zahar (dar eu am pus mai putin), lasate pe foc sa se combine. Cacao am pus direct in lapte, cat, pai cam trei sferturi de pliculet (90g), aici chiar la ochi, cat sa ia culoarea optima. Esenta de rom, fireste si gata.

Din aproximativ 200g de unt si 200ml de unt plus biscuiti „cat cuprinde” au iesit sapte mini salami (ma rog, unul mai dodolotz). Productia la hectar (minus unul).

Slide8

Se taie mai cu hopuri cand da de stafidele alea in ciocolata, ceea ce nu este un impediment in balotare. Am degustat sa vad daca nu cumva e defect. Nu a fost.

Slide9

Amu sper sa tin si eu minte reperele, cantitati egale de aia si ailalta, ca stiu eu pe unii care au cautat pe net reteta, trebuiau multi salami si au gasit una in care era cu numar de biscuiti. Ma credeti au ba, dar au stat sa numere cateva sute de biscuiti, asa ca eu cam pas cu retetele de pe net (daca nu sunt de pe site-uri cunoscute bine, cu tot cu detinatori de site-uri).

Cam atat, rororo.

4 gânduri despre &8222;Mini salam de biscuiti&8221;

  1. super! daca am urat fodata ceva din tot sufletul, acesta a fost salamul de biscuiti!

    in rest, sanatoasa?

Lasă un răspuns

