Biscuiti pentru caini

O sa vedeti ca nu sunt doar pentru catei, am facut biscuiti pentru caini dupa o idee mai veche luata de pe userealbutter dar am imbunatatit-o. Cel mai greu o sa imi fie sa apreciez cantitatile la chestia pe care nu stiu de ce o tot numesc  biscuiti pentru caini ca sunt pur si simplu biscuiti, desi i-am facut in forma de os. Dar asta e alta poveste, mai avem povesti.Slide1

Iaca si ingredientele, banane, unt, unt de arahide, branza de vaci, faina de ovaz (merge si faina normala, in reteta originala era faina normala, banane si unt de arahide).

Slide2

Am folosit pachetul de branza de vaci, trei banane medii, cam 100 de grame de unt,  mai putin de jumatate de unt de arahide, am pus si putin zahar brun (daca vreti sa ii mancati voi pe toti, puneti mai mult) si faina, ei bine, stiu ca unii nu iubesc treaba asta, dar na, cat cuprinde. A cuprins cam 350 de grame, ideea e ca aluatul sa nu se mai lipeasca, devine maleabil ca plastelina.

Slide3

Dupa cum vedeti am folosit numai forme profi, o cutie de bere, de fapt doua, ca am taiat din ele, o forma de muffins, metalica, ce mai, ca in laboratoarele profesionale (daca as gasi forma de biscuiti in forma de os, dar de unde).

Slide3

Faza haioasa si foarte reala e alta, cum ma jucam cu aluatul, ma gandeam ca s-ar preta la imbracat forme de mini tarte. Ceea ce nu detineam pana ieri cand, uitandu-ma pe geam, fara gluma, in gradina era o forma de mini tarta nou nouta, lucea acolo in ploaie. Stiu, nici mie nu mi-a evnit sa cred si da, prietenii au dreptate, nu puteam sa imi doresc 10.000 de euro si sa ma uit pe geam?

 

Trecand peste rautacisme, am facut mai intai un test cu aluatul. Si in forma de os si in forma de tarta.

Slide4

Dupa care am intins la biscuiti dupa cum vedeti, fata, verso (am mai facut o tava dar sub forma de crochete ca m-a lasat rabdarea).

Slide5

Se fereste de poza, ca de infulecat nu se da inapoi (nici ea, nici noi, ca sunt buni).

Slide6

Si m-am jucat (v-am zis ca aluatul e super misto de joaca) si i-am facut mandrei si martisor, ca tot e sezon. Comestibil. Martisorul, nu sezonul.

Slide7Slide8

Cum ce am facut cu coaja de tarta? Am pus in ea niste perle de branza, am picurat ulei de masline si am indulcit cu dulceata de portocale. Pe care le-am  mancat.

Slide9

Ce am uitat sa va spun, din cantitatile aproximate mai sus au iesit doua tavi de biscuiti si a ramas aluat pentru inca pe atata (am congelat, fireste). Si am mai uitat sa va spun ca inainte sa pun faina am omogenizat restul ingredientelor cu mixerul vertical (daca aveti  altele, gen Kitchen Aid, merge sa faceti totul cap coada in timp foarte scurt.

rororo

 

5 gânduri despre &8222;Biscuiti pentru caini&8221;

  1. Bună dimi! Ce textura au biscuiții? Nu am văzut praf de copt . O merge sa pun un vârf de linguriță?

  2. Mananca de rupe. Oase de la ultimul accident nu ii mai dau. Le cam imprastie, ii place mancarea 😀 Ce os, carne daca se poate, o vaca intreaga, da 😀 Astia sunt supliment si de recompensa, nu e mancare.

Lasă un răspuns

