Paste cu ton

Mi-a facut chef un domn de origine scandinava, de proveninenta mai pe ocolite si de loc din tari reci de niste paste. Si cum astea se fac usor, am comis-o.

Slide1

Mai aveam de eliminat si melcii aia, ca era cam o portie, la fix. Si fireset ca am repetat, ca dureaza sosul fix cat sa fiarba pasta. Asa ca va ara cum am facut (logic ca ingredientele pot varia). Am poze ca a fost soare frumos.

  1. Am pus in ulei de masline ceapa, ardei gras si morcov (fierste ca sar peste, am curatat, spalat, tocat, calit, se intelege, sper)
  2. Am adaugat rosie cubulete si usturoi felii
  3. Am pus si tonul
  4. Si pastele fierte cu putina apa, deci nu scurse complet.

Slide2

Si gata, credeti ca mai e nevoie de ceva? Si sunt bune si la temperatura camerei, nu doar fierbinti, asa sa stiti.

Slide4

Doara astazi, nu si maine,
Am hranit un om si-un caine (trecand peste varianta cu „am rupt dintii unui caine”).
Slide3

Varianta B(e),  asisderea, doar am schimb at putin ingredientele, bai dar ce chef de paste cu ton avui.

Slide5

De data asta am pus ditalini (merg orice paste, dar parca astea scurte se preteaza mai bine).

Slide6

Am mers la limita riscului in materie de condimente si am indraznit si niste piper, voi, daca nu aveti vreun sfat al medicului si va plac pastele de genul acesta, nu ezitati sa ii aratati tigaii si niste iutzica.

Slide7

Sexyune.
Slide8

Si pentru ca vremea da semne ca e de bine, doua poze de la plimbarea de dimineata, ca doar a venit primavara si imbobocira pisicii …

Slide9

… ba mai mult, inflorira si unii pomi, in cateva zile o sa fie nebunie.

Slide10

Cam atat in cadrul emisiunii de azi care intra la categoria mancaruri pentru burlaci, lenesi sau pofticiosi.

rororo

2 gânduri despre &8222;Paste cu ton&8221;

Lasă un răspuns

