Ploua ud

Vorba poetului,
Pe-aici când plouă, plouă îndesat,
Nu ţine ca la noi un ceas ori două.
Că ziua plouă, plouă pe-nserat,
Şi când se crapă iar de ziuă, – plouă.

Cum e cu zile libere, incepem cu o plimbare scurta prin parc, inainte „sa ploua”.

Cu zuza, fireste, lacustre asa, poate ii e cuiva dor de IOR. La ora 9 era perfect pe insula cainilor, pe strada, liniste, ce bine e in „concediu”.
Slide1Slide2Slide3Slide4Slide5Slide6Slide7Slide8Slide9

Continuam cu niste schite, sa mai exersam asa, mai in joaca, mai in serios, inca ma dor mainile, merge greu dar e un inceput. Un sfarsit e un (re)inceput, vorba cantecului.

Slide10Slide11Slide12

Cel cu calul (Captain Jack mai exact) sper sa aiba si un final, nu sa ramana la faza de schite, e dupa o poza care imi place mult de tot.

La categoria regim, am pus un „osobuc” in supa de legume, excelent.

Slide16

Iar la capitolul cumparaciuni din diverse locuri si in diverse zile, iaca ce avem. Carnatii de plescoi sau de oaie de la Valmar, perfecti, seamana teribil cu cei facuti de bunicul la Buzau, raman in top. Sunt scumpi dar i-am gasit la 50%.

Slide15

Scovergile tot bune si in Auchanul Titan, ciudat, fata de Pallady costa doi lei, nu unul, sunt altfel ambalate, ma rog, politica de magazin. Am gasit ascunsa bine si o cutie de crema de telemea (ori o scot din productie, ori nu stiu, ca e buna). Combinatia e dementiala.

Slide14

Am luat niste budinci sa imi fac un desert din ala la plic, asa, anti bio, sa vedem cum sunt dar asta e neimportant, ce am gasit pe langa, de la Angst, parizer cu gust de … parizer. Bai, bun, dupa o reteta de la 1968 zic ei, ma rog, clar ca mint frumos, dar de bun, e bun, pe cuvant (prajitura am primit-o si salamul mozaic de la Agricola e de test, e bun, nici asta nu e bio si vegan dar e raw si paleo).
Slide18

As face budincile ca am chef, dar fara soare parca nu imi vine, am luat premium, Dr Oetker (mda, nu sunt fan, dar cand piticii au chef, nu ma pun cu ei). Asa ca momentan asta e, de regim, neregim, mini plimbare, relaxare si … porcul umbla tot cu paiu-n gura.

rororo

 

Lasă un răspuns

