Gatite ca la bloc

Culmea, s-a incheiat o etapa din viata mea fix intr-o zi asa:

Slide1

Si a inceput alta intr-o zi cam asa:

Slide8Slide9

Am gatit pentru ai nostri, sa traiasca, daca va dau aceste minunate retete o sa ziceti ca fac misto de voi 😀
Slide2Slide5

Asadar pentru primul fel,  am fiert legume si in  zeama am pus perisoare (banale, carne, ceapa, orez, sare, piper, marar). Si am acrit cu bors. Si gata.
Slide6

Pentru felul doi am  folosit carne de porc si niste carnati Silezia (am furat unul, nu e voie, shhhh).
Slide3

E,   aici complicat rau, ceapa, cartofi, carne, ardei, suc de rosii, maghiran si „galuste” (de fapt orecchiete).

Slide4

Dar cel mai mult am muncit la desert 😀
Slide7

Acum sa revenim la piesa de rezistenta, zeama de legume multe.

Slide12

Pai dupa cum ziceam, legume, radacinoase in special, ceapa, ardei, cartof, dovlecel si la final trufanda, loboda frageda.

Slide11

Am pus putina zeama de lamaie si ulei crud de masline, atat.

Slide10

A, am strecurat si cativa taitei ca aveam in plus. E misto sa faci poze asa, orbeste, e atat de puternic soarele ca nu am vazut sa incadrez nimic,  sunt „din mana”.

E asa de frumos soarele si putina libertate fix in zi cu soare (cica ar fi si baba mea) ca o sa ma mai joc cu mancarea, daca nu cu a mea, cu a cainelui 😀

rororo

Un gând despre &8222;Gatite ca la bloc&8221;

  1. Pingback: Zuppa pepperoni si altele | Aphex

Lasă un răspuns

