Paparazzi

Am pozat tot ce mi-a cazut in aparat, nu e nimic eclectic, megafantastic, asa, de jurnalul unor zile din alea … in care numai acasa e bine.

Lunea, cand e ziua mea libera, rasfat, ou de gaina normala, nu anormala, plus curatenie in congelator, deci ce a mai picat.

Slide1

Dupa care, tot din cauza curateniei in congelator (anatema neica,  a trebuit sa il iau la mana si pe ala de la munca, am inundat garajul) si ceva de regim.

Slide2

Si de neregim, de o pofta (nu i-am mancat eu pe toti, doar am gustat, etete la ei), doar 89 de bani bucata in Billa, merge.

Slide3

Potaia la plimbare. Mandra nevoie mare.

Slide4

Niste chestii foarte misto, respectiv biscuitii aia soft bake, nemaipomeniti. Si pateul pentru copii, fara E-uri, bun.

Slide5Slide6

O supa de baza pentru doua guri flamande.

Slide7

De regim, normal.Slide8

De prin trafic, plictiseala la volan, magazinul de pe dreapta, Cocorul.

Slide10

De la iesirea din pasaj spre romana, bara la bara.

Slide11Slide12

Ce mult mi-ar placea sa locuiesc in mansarda aia.

Slide13

O gluma proasta fix in dreptul meu.

Slide14

Si targul de martisor din Romana.

Slide15

Multe reduceri la Billa, plus cazaturi, subproduse ieftine, o sacosica de nimicuri (si soft bake, toata gama, ca nu se putea altfel).

Slide16

Pentru un om si un caine, subprodusele (trei lei toate) au mers la cuptor, intai imi bat eu jopc de ele si ce ramane, supa din aia buna din oase coapte (mama lui de caine, da).

Slide20

Tampita luna asta, tare tampita, luam cu ciocolata (astea de la Milka mie mi se par la fel la gust, iau de curiozitate, singura diferenta o fac adaosurile, cum am un mancator de ciocolata in casa, eu doar gust si dau mai departe).

Slide18

Cum spuneam, banalitati, retete noi, canci, rutina e aceeasi si, exceptand episodul in care ma asez cu o bere fara alcool si o tigara, e naspa.

rororo

2 gânduri despre &8222;Paparazzi&8221;

Lasă un răspuns

