Alte cladiri si cumparaturi

Am facut plimbarea de data asta dinspre Povernei spre Romana si am pozat, ca data trecuta, casele din drum.

Apropos de trafic, diferenta in aceeasi zona la aproximativ aceeasi ora, in timpul saptamanii si in weekend.

Slide1Slide2

Inainte de casele respective, o poza din masina cu spitalul Coltea, construit dupa imaginea unui spital al acelor vremuri din Verona, primul spital bucurestean datorat unei initiative a spatarului Mihai Cantacuzino.

Slide3

Iata si cladirile, le-am luat la rand, zi friguroasa, am  parcat fix la statuia care da numele bulevardului, fost Ana Ipatescu.

Slide4Slide5Slide6Slide7Slide8Slide9Slide10Slide11Slide12Slide13Slide14Slide15Slide16Slide17Slide18Slide19

Si inapoi la domnul Catargiu. Lascar Catargiu.
Slide20

Zona in care am luat parte la un brunch minunat, cu croque, croissante, carnaciori si oua, benedict sau  papara (scrambled) si cu o minunata tarta de lamaie cu bezea.

Slide21Slide22Slide23

Revenind pe planeta Salajean, am „gatit” de m-am spart, da, iubire mare, zeama de  gaturi de curcan, usor aiata.

Slide24

Si cateva cumparaciuni misto (Auchanul din Pallady,  aoleu ce m-a lovit in corasonul lipsit de buget, ce branzeturi are, ma rog, ne limitam la ce ne-am permis).

Slide25

Amantana de bivolita este geniala si, in acelasi magazin, am gasit scovergi, un leu bucata. Excelente (contin ce contine o scovearga de casa). Cu smantana de bivolita, la cativa lei, paradis in zona valului palatin, doar pentru cunoscatorii mai de la margine de oras, zic si eu.
Slide26

Azi e weekendul meu (luni) si soare, asa ca in program este o curatenie in congelator si eliberarea Mitzei (porumbita) care isi doreste tare mult sa zboare, asa ca poate mai execut si ceva poze, cu raze, nu doar cu burnita.

rororo

2 gânduri despre &8222;Alte cladiri si cumparaturi&8221;

Lasă un răspuns

