Duminica in oras

In drum spre munca, zici ca am inchiriat orasul, asa de liber (pe la 8 jumatate cand in mod normal e macel). Am gasit si locuri de parcare, in centru!
Slide1Slide2Slide3Slide4Slide5Slide6

In  ziua libera am luat prostioare din Auchan si am fost si la Jumbo (de curiozitate) , mi-am dat mult peste maini,  am cheltuit numai 20 de lei 🙂 20 si ceva, ma rog.

Slide7

La Mega din Victoriei au Kebeh , nu la fel de bune ca cele originale de pe strada din ‘stambul, dar de o pofta merg. Nu contin porcarii, carne, ce le mai trebuie, in loc de samburi de pin au nuca.

Slide8

Am pozat si sexyunea la minunatul chec la metru al Elenei, exceprional de bun.

Slide9

Am incalcat regulile regimului … shh, numai putin asa.

Slide10

Am revenit apoi la nimic fara sare.

Slide12

Si fapta rea a saptamanii, rea pentru Casi: i-am facut baie, nu ii place neam.

Slide11

Cateii de la adapost au primit mancare, daca o sa reusesc in viata asta sa ma duc, ii mai pozez. In rest, perioada de sictir maxim, motivat de … motive, sper sa treaca.

rororo

2 gânduri despre &8222;Duminica in oras&8221;

Lasă un răspuns

