Multe mancaruri, nema retete

Am adunat, le-am tunat, de maine nu mai am asa, din doi in doi.
Multe sunt de la ex job (…).

Asadar, de mos Niculica, am primit o halbica.

Slide1

Poza asta era pentru un scop nobil, nu mai e decat pentru unul ignobil, respectiv un sfat pentru un rus: nu te ustura ochii daca toci tone de ceapa, daca o toci repede. Cat despre sfecla, era prea misto imaginea ca sa nu o prind.

Slide2

Cladiri bucurestene de care imi e mila rau de tot, pacat de ele. Splendori.

Slide3

Asta se cheama Quiche mexican, reteta e ultrasecreta, nu se poate face de oricine, poate doar de caine, papagali si orice orb 😀
Slide4

 

Tatin  nefinalizat, insa poza a ramas.

Slide6

Pentru berea post traume, niste placinta luata de-a gata, coapta la bloc.

Slide7

Tiza era la zi de cartoafe Rina asa ca, ce era sa fac, am executat (nu bagati in zeama calitatea pozelor, e jurnal doar).

Slide8

Pentru noi, cu ocazia curateniei generale in congelator, porcarii, reteta e bestiala, o sa incerc sa o redau.

 

Anume, porc, jumeri, coaste, porc, ce mai, la cuptor cu vin alb de subsol de salajean, ceapa, usturoi, sos din suc de rosii, sos de soia si miere. Niste cartofi pe acolo cand am facut varianta A, adica gen pomana porcului, la varianta B, totul gramada si niste pita, dupa parerea mea cea mai reusita, nu am mai pus nimic, decat sos. V-am zis reteta mea de BBQ, ultra secreta, sa nu ma ziceti, ca na, cine poaet, oase roade.
Slide14

Au venit si cu ursul si mi-am amintit de ce zicea Oana Pellea ieri, da, am dat de sufletul lui Amza ursarilor.
Slide12

Si, ultima combinatie, niste icre (de cumparat, gastronatura, f bune) cu Zghihara de Husi. Ca sa ne mearga bine in noul somaj sau cum i-o zice cand iei teapa dupa teapa ed la patroni.

 

Slide11

Excelente si icrele si vinul si, speram ca si noul an. Ma gandeam de ce e mai misto de animale, nu se calca pe cap la cumparaciuni, nu vor piftie si porci si sorici, habar nu au cand se sparge oul sau se taie putza porcului ori gatul mielului. Nu e mai misto sa te simti un animal?
rororo

2 gânduri despre &8222;Multe mancaruri, nema retete&8221;

Lasă un răspuns

