Tot asa

Nu stiu ce si cum, eu tot incerc sa imi mentin jurnalul viu, cat de cat. Cum avem concediu precum corporatistii, iaca apuc sa pun si poze. Putine, dar astea sunt.

 

De pe terasa si de pe drumul lung spre casa.

 

 

Slide1

 

Slide2

 

Din nou, dimineti, inainte e cele ploioase si infrigurate.

 

Slide3

 

S-a lasat cu ploi, aici inca nu ninge, frig este, ud este, vorba mea: ploua ud.

 

alconul inca in lucru, primaria sector trei si aia ed au castigat licitatia inca muisti, jeg, mizerie, ca la noi la nimenea.

 

Sa continuam cu poze de pe line, conform noii alcatuiri wp cred ca trebuie sa dati pe poza ca sa vedeti, ca retete imi e sila sa pun, dar in linii mari nu e nimic ce nu stiti, pe meniu avem jumatate cu carne, jumatate de post.

 

 

 

Preturi de bufet, mancare facuta de mine, iubiera mea, gust de cazan.  Tiza mea stie.

 

Pe cei care mai intra va salut, pe cei care nu intra, nu am cum dar nu pierd nimic, banalitati de jurnal de bucatar, ca de chefi cred ca sunteti si voi satui.

A, da, mai si pacatuim, culinareste vorbind.

 

1

rororo

9 gânduri despre &8222;Tot asa&8221;

  1. bine ai reaparut draga mea,incepusem sa-mi fac ganduri !!!!!!!!!!!
    Sa fi binecuvantata si tu si Casi ,va pupicesc .

  2. Buna,

    O intrebare de la un posibil viitor client. Unde este locatia ?

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

    Mihai

  3. Buna,

    O intrebare de la un posibil viitor client. Unde este locatia ?

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

    Mihai

    PS am mai scris si a doua ora. Prima data nu a aparut comentariul meu.

  4. Este comentariul, doar ca daca nu intru nu era aprobat. Scuze, Mihai, locatia este pe Calea Plevnei, numarul 139, in cladirea cu Groupama langa CSM, doar pentru cunoscatori 😀 Daca vii, poti intreba de bucatar si ce iti recomanda si ne salutam, daca vii dupa 12.30 bem si o bere, ca aia e ora la care e voie 🙂 Inca odata imi cer scuze ca nu am apucat sa intru sa aprob si sa raspund. Salutari.

Lasă un răspuns

