In exercitiul functiunii

Mai incerc odata, vad ca la html face fitze, incercam la visual, pentru copii mici, sa ramana pozele macar.

Slide1

 

Ce prostie de interfata  au facut plictisitii astia, ma rog, sa continuam , dimineti.

 

Slide2

 

MBS se da la greu

Slide3

 

Deserturi.

 

 

 

 

Noul rozmarin de balcon in alti zori de zi.

 

Slide7

 

 

Si, daca nu stiati, a inceput postul craciunului si magistratii si multinatinalistii (sic!) sunt foarte atenti la chestia asta, deci, de post.

 

Slide8

 

Nici un chef nu am sa scriu in stilul asta, ca aveam si ceva povesti haioase cu politia, pachete, diverse, dar ma calca pe cap cum vad acum pe wp.

 

rororo

6 gânduri despre &8222;In exercitiul functiunii&8221;

  1. Nu ma pricep, nu am blog, da intreb si io ca tamba: nu se poate sa renunti la wordpress, daca nu esti multumita si sa construiesti blogul pe alta platforma?

  2. @cami: restul posibilităților (blogger, etc.) sunt și mai enervante, iar Aphextwinz e as, dacă folosește html, eu nu mă descurc neam cu versiunea asta de scriere, nu pricep nimic din ea 😀

  3. Cami, nu am timp de din astea, blogul e un jurnal si o sursa de amintiri si amuzament cu prietenii, sigur, e si de informatii utile pentru anumite chestii, dar in linii mari nu justifica timp si bani (pe care nici nu ii am).

Lasă un răspuns

