Gustarele

Cum nu e un blog culinar ci un jurnal personal, luati frumos o bere si sedeti bland (si cand ajungeti pe Rambla daca vedeti pe unii cu berea asta in mana sa stiti ca nu berea e de vanzare, ci vise colorate).

Slide1

Pe puncte, am facut mai intai baza pentru o zeama pe care o voi face maine, baza e de ieri, ca le adun in timp. Adica am copt oasele.

Slide2

Pe care le-am pus la kukta cu toate legumele de sezon din dotare, ceea ce nu inseamna ca nu mi-am tras o nebunie.

Slide3

Cazaturile de pe oase cu zgarciulete, elastina, colagen, maduvioare, sare guerande, mare pacat ca localurile de betivani nu servesc asa ceva.

Slide4

Acum o sa va prezint un mic dejun, intr-un ou am inmuiat pita si am fripto-o cu branza. Dar hei, a ramas ou, pai de ce sa nu testam tigaita, stie ea ce e ala tamagoyaki? Cica stie.

tamago

Data viitoare o fac mai cu atentie si o si presez standard, pe bambus, acum eram curioasa de tigaita, daca stie sa faca mini omlete. Stie.

Slide7

Slide6

Trecem la capitolul cartof, am curatat un cartof din care mi-am facut 1/3 (o treime dar scriu asa ca deja o dau in probleme matematice). Ce a ramas, 2/3 am impartit in 4 felii. Dintr-o felie am prajit 1/2. Deci in poza apare, dupa cum au calculat fetili, ca eu mai subtire, o doisprezecime.

Slide9

Mai tarziu am mai facut o doisprezecime, ca nu merita sa dai banii pe cipsuri.

Slide10

Mai am jumatate de cartof, sa vedem in ce calcule il impart si pe ala. Dar sta bine la rece.

Si, de final, m-am dus sa imi iau tigari si aveau pulpe bio la jumatate de pret (expira maine) asa ca am taiat portia de tutun si am luat astea:

Slide11

Reteta e foaaaarte complicata, le-am pus in tigaie cu sare si putin ulei si un strop de apa si capac plus un catel de usturoa, de damf. Si am facut piure (cartof, telina, unt, sare, lapte). Compliche.

Slide12

Daca nu v-au satiscafut retetele imi cer mii de scuze, dar cum stiti, e jurnal de canicula, nu blog culinar, dar maine o sa fac o ciorba ca am facut stocul (daca nu v-am zis-o pe aia cu stocul v-o zic la momentul oportun).

rororo

Lasă un răspuns

