Ciorba de pui – full option

Nu o sa invat taman eu domniile voastre sa faca zemuri, mai degraba sa va fac pofta, ca mie mi-am facut singura si a trebuit sa procedez in consecinta, anume sa atac atat oul cat si gaina.

Slide1

Incepem cu starea vremii, care, fi-r-ar starea ei de vreme, ba o da cu tunete si fulgere de rupe norii in sapte, ba in cinci minute e soarele sus de tot pe cer.

Slide2

Apropos de soare, inainte de a gata ciorba pe care o incepusem pe racoare, am pus si niste tocatura de ardei, in otet de tarhon completat cu otet de la castraveciori cumparati, efect garantat.

Slide3

Revenind la zeama noastra, eu va spun si cam cum am alcatuit-o, daca nu aveti de vazut vreo telenovelas sau vreo buzata la TV poate vi se face chef. De inabusit, le-am dat la cap la comun, sub influenta unei minunate retete de supa chinezeasca vizionata in paralel cu o reteta de macrou japonez pe care imi doresc sa il pun in practica in curand.

Cum ziceam putin ulei, zarzavat standard, ceapa, morcov, albitura, ardei gras si iute, bucatile de pui, astea au fost baza.

Slide4

Pentru consistenta am adaugat cartofi si zdrente de ou, am dres-o cu suc de rosii si bors, banalitatea intruchipata.

Care cu coji de mamaliga rece, care cu paine.

Slide5

In sexyune se poate observa atat niste iaurt gras cu usturoi cat si ardeiul ala (prea) iute, tarhonul aferent, ca doar nu era sa arunc tarhonul din otet, plus minunatii strelici.

Slide6

Amu ma gandesc daca s-o fi scumpit macroul, sper ca nu. Ca vreau sa fac precum doamna care a supravietuit la Nagasaki, sa vaz de imi iese la fel de misto, desi e simpla reteta, nu stiu de ce cred eu ca sunt slabe sansele sa imi iasa ca a babutei.

rororo

9 gânduri despre &8222;Ciorba de pui – full option&8221;

  1. Si azi mi-ai smuls un zambet , nu ca ptr mine a zambi e lucru mare , dar parca totusi , la ora asta …

  2. La capitolul jivina , eu sunt fiarta … pana la 3,30 m-a chinuit ,,bruneta” din casa careia i-a fost rau si a tot vomat si a trebuit sa sterg (duminica are 4 luni) (acum spal dupa ea) , apoi am scos-o in curte , iar ma-sa a latrat juma de noapte de m-a scos din minti … cica daca n-ai copii esti mai linistit 🙂 . Oare vine tsunami ? bine ca nu-s langa ocean … :))

  3. Eu de 4 ani m-am obisnuit sa nu dorm cu boala asteia, nu musai are ceva grav daca vomita, cainii mai vomita, dar niste analize nu strica. Ii zapaceste si pe ei vremea asta brambura. Asta dupa ce m-a scos din scutece pe la 5 sa vezi ce bine dormea dupa aia cu cracii in sus la relaxare. Nu ei sunt animale de companie, noi suntem companionii lor, m-am lamurit de mult, daca nu ar fi caine bun de paza ii dadeam un sut in cur pe zi, numai de razbunare 😀

  4. Caine de paza avem in padoc … el e cuminte . Curva asta mica a mancat ieri cat o vaca , si aseara i-a fost rau . Uite asa ma chinui cu minunile astea din ’92 , cand am adus-o pe Cris la noi si a facut doar un pui si nu l-am dat ; ea a trait pana-n 2004 , iar puiul ei pana acum vreo 4 ani si cand Doamne , Doamne mi-a trimis-o pe Linda , care si ea a facut un pui(pe bruneta -Bella si nici pe ea n-am dat-o … Gata ! alt caine nu-mi mai trebuie , doar sa traiesc eu si sa nu ramana ei 😦

  5. Ha! Ha! Adica motanul meu, caruia la 3 noaptea i se face de „motance” si le confunda cu pilota mea (de am ajuns sa dorm cu pilota ghem sub mine) joaca la pitici. Lui, cel putin, ii trece in 10 min si nani pana pe la 5, cand ma trezesc cu o moaca mustacioasa la nas.

Lasă un răspuns

