Leveşă cu coltunasi

Bine, mint frumos, pastele sunt de cumparat si supa e supa de baza (stock sau nu mai retin cate denumiri, o gasiti la link ca imi e lene sa rescriu).

Slide4

Inainte de reteta ne distram cu niste poze? Casi in vizita si pisica lui Vladen sunt de baza, pe bune 😀

Slide1

Casi era in vizita si luase moaca de „am pipilit, ce pana mea”. Pisica lui Vladen si a Kadiei e ca premiu (scrisesem premui si am vazut ulterior :))))

pisica vlad kadia

Supa o aveti la link, aia coapta si fiarta, „coltunasii” sunt ceva bestial, recomand mereu marca, umplutura, dupa chef. Ma jur ca sunt buni.

Slide2

Se fierb in supa mai putin decat indicatiile de pe ambalaj, sunt proaspeti snu se mai fac si dupa ce stingeti focul, eu zic ca sunt gata in mazim 3 minute.

Slide3

Dezlimpezesc nitel supa, dar la gust merita, oricum nu e ca se tulbura tare.

Slide5

Ne-am si jucat nitel ulterior, ca asa e in tenis.

Slide7

Fara misto e nemaipomenita marca aia, nu sunt cei mai ieftini, nu sunt nici sa dai in balbaiala, de pastele umplute Bertagni zic. Si nu, nu ma platesc, nu au habar de mine.

Costa sub pretul unui pachet de tigari, deci eu spun ca merita, iar o cutie are doua portii si au mai multe umpluturi si forme si nu contin prostii, sunt delicioase.

I-am zis Leveşă retetei din cauza bucatarului lenes, ca sa stiti, nu e vina mea.

Gata cu reclama moca, asa ca rororo.

2 gânduri despre &8222;Leveşă cu coltunasi&8221;

  1. Si pastele alea bune, cam pe unde se gasesc? Apropo, pisi din desen aduce cu motanul meu cand se cearta cu sotul (tot al meu si ala…)

Lasă un răspuns

