Pilaf cu pui si ciuperci

No amu sa nu radeti de poze, nu de alta, dar am motivatii serioase si colac peste pupaza e si bezna, asta avem, cu ele defilam.

Slide1

Dar mai intai, fireste, ceva ce nu mi-a placut, combinatia zic, mi-a traznit asa, dar nu a fost fericita, s-a mancat, cica buna, dar nu recomand. Adica amestec de pesto cu ton (eu am facut cu paste). Arata bine, de mancat s-au halit, dar nu e ceva de recomandat, parerea mea.

Slide2

Revenind la pilaful nostru, treaba a stat asa, dupa cum stiti, legume congelate sunt, orez este. Si cum ieri, cum ziceam anterior, a fost sambata mortilor am primit de pomana, parte am mancat cu ai mei, parte a ramas.

Slide4

Slide3

In general pui, pulpe si aripioare. Si cum nimic nu se arunca, totul se transforma, din zgarciuri si capete, plus coji de diverse legume, fac si cainelui, spalate frumos, fireste, curatate, ca nu dau cainelui ce nu as manca eu.

Din congelator am scos dovlecei, praz, ardei, am pus si o ceapa si niste fulgi de ceapa, morcov si o rosie (tot primita). Toate lasate sa se cunoasca la foc mic.

Slide5

Am mai pus si bucatile de carne, ciupercile erau congelate in ulei, deci nu am mai pus grasime, sare, cam mult piper, ardei iute, apa (nu are logica la atatea ingrediente sa strici supa) si basta, la cuptor.

A iesit cam iute, dar merge de minune cu niste muraciuni ratacite si ele pe acolo.

Slide6

Teoretic, nu e reteta, practic, este, pentru ca se pot folosi cam orice chestii ca sa iasa o oala de mancare la super pret. Redus, in sensul asta.

rororo

Lasă un răspuns

