Draga UPC I did’it again

Este a treia zi cand mi se inchid fix inainte cu 15 minute de ora 23 canale care imi cer un cod pin care nu mi se da. Canale pe care eu le platesc, anume: TCM, Filmbox (toate), amc, Paramount Chanel (si cred ca mai sunt).

Draga m si u si e UPC, nu vreau sa amenint ca ma car de la voi ca ar trebui sa aleg alti boi, dar draga UPC sa povestesc nitel ce faceti.

Canalele functioneaza toata ziua (cand teoretic pe zi lumina nu e nimeni acasa, da, e la munca) si se inchid fix inainte sa plece membrii aia din frunce (nu sunt angajati din bukale niciunul). Cand se inchid canalele, te pun pe fir, asteapta pana te preia un gugustiuc. Si am stat cu multa rabdare, draga UPC 15 minute. Cand s-a facut ora fix punct, draga UPC, a venit un drag mesaj de genul: programul nostru este intre si intre.

Cat figider aveti umplut de carne celor ce ati dezvoltat aceasta strategie, nu stiti, o sa mai sun si maine ca deja m-am enervat ca dupa aia incep cu blesteme si, cum imi zicea colegul meu Baboi, eu sunt vrajitoare.

Deci draga UPC sunteti niste nesimtiti, o sa mai caut alternative cat de curand si va zbor de nu va vedeti, aum ar veni sa ma pupati in basanau de nesimtiti, chiar voiam sa vad un film de pe FilmBox de care voi nu ati auzit, ca e cu Bovary si voi ce sa stiti draca UPC, spargeti seminte si stati in pauza de masa cu orele, ca acolo si cainele latra, no hau.

Am si un foarte mic desen cum o sa plece multi de la voi, draga UPC si va doresc sa ramaneti nesalariati pe veci.

1

Nu meritati nici un „va salut”, de nesimtiti. rororo nici atat.

4 gânduri despre &8222;Draga UPC I did’it again&8221;

  1. Imi scriu eu mie comentariu ca pana se duce un edit dureaza: cum e aia sa platesti servicii non stop dar sa ai suport doar intre si intre? Nesimtitii dracului.

  2. La UPC codul este 0000 si OK, cica e facut pentru parintii care nu vor sa lase minorii la tv. Se poate scoate si definitiv, din setari.Bafta 🙂

  3. O, codul l-am descoperit si singura ca nefiind schimbat de mine era cam clar care sunt optiunile, ca la telefonii mobile, pe mine m-a enervat ca atunci nu mi-au raspuns asa ca am facut reclamatie in scris, frumusel. Si sa vezi ce repede m-au sunat. Codul il bagam, mergea, dar daca schimbam trebuia mereu reintrodus. E bine daca astia cred ca eu am sub 18 ani, cum ziceam, au sunat ei si am rezolvat azi, deci de la noapte o sa am peste 18 ani :))) Merci.

  4. Cauta prin setarile DVR-ului si vezi ca la un moment dat trebuie sa dai peste un submeniu Control Parental. Dezactiveaza-l si ti-ai rezolvat problema.

Lasă un răspuns

