Pateuri cu cascaval

Sau placinta, sau ce o fi, oricum e din seria RRR.

Slide1

Aveam niste cascaval care trebuia „impins” ca sa nu o ia din loc. Si m-am indurat sa pun si cate o manuta din cele bune, rase, alea impinse cu bunavoie, primite de la mosu’.

Le-am amestecat pe toate cu putina smantana grasa si ou batut si le-am indesat intre doua foi.

Slide2

Foietajul l-am facut clasic, cu unt … e hai ca nu mai fac misto, normal ca l-am luat de la coltul blocului, Bella.

Pe deasupra am pus ou batut cu smantana si ceapa.

Am presarat sumac si za’atar (si nu am facut deloc rau).

Inainte:

Slide3

pateuri cascaval

Aluatul de la Bella, de la o vreme, daca nu e complet dezghetat se rupe el fasii, cum a fost impachetat industrial, asa ca e usor de portionat.

Slide5

Nu am rezistat sa ma frig cu o bucata fierbinte, misto de tot.

Slide7

Dar rece e super, cum zicem noi, de ciuguleala. Se aseaza bine cascavalul ala topit si merge cu un vin alb, fie el si demisec.

Iar alegerea de a combina ceapa cu za’atar si sumac pe crusta nu e rea de loc.

Slide6

E, nu a fost reteta, pai nu a fost, e despre reciclare si e vacanta!

rororo

5 gânduri despre &8222;Pateuri cu cascaval&8221;

  1. Zisei mai ca aveam niste cascaval care trebuia impins si ceva cascaval ras din cel invechit, am pus si poze, olelei, cred ca sunt eliptica la inceput de ianuarie, ma iertati 😀

  2. Aha, voiai sa ma certi :)) Oricum sunt din astea din ce mai eliminam de prin casa, sa veci ce nebunie urmeaza, nici nu iti imaginezi, am o reteta, aoleu!

Lasă un răspuns

