La revedere 2014, bun gasit 2015

Un sfarsit de an geros si inghetat bocna, dar cu lumina si soare, si bune si rele, doresc pe aceasta cale „tutulor” prietenilor si neprietenilor, internauti au ba, sa aiba un an viitor bun, fix cu cele trebuincioase si cu sanatate beton. Hai sa ne vedem si la anu’.

Da normal ca pun cateva poze cu gerul.

Slide4

Slide1

Slide2

Slide3

rororo

4 gânduri despre &8222;La revedere 2014, bun gasit 2015&8221;

  1. La multi Ani Dana !!!! te pup, va pup si pe tine si pe Casi. ( eu am renuntat de vreun an la blog am mai intrat de vreo 3 ori cred online, poate mi-l redeschid vreodata cand am din nou chef si timp, anul ce a trecut am fost axata pe alte activitati). Ma bucur ca va vad bine pe amandoua, si catelusa mea este Ok, alergie mai are insa situatia i s-a imbunatatit de la sine in proportie de 85 la suta totusi, fara medicatie si fara medici. Iti doresc un an nou fericit, te imbratisez cu drag si multa sanatate in anul care vine.

  2. Multi ani si tie, Alina, am vazut ca ai renuntat, eu te urmaream, dar tu stii cum iti e mai bine, ma bucur ca si parosii tai sunt bine si sper sa ai un an foarte bun.

Lasă un răspuns

