Distractia continua

De data asta chiar nu glumesc, am scris si pe faceebook si nu mai glumesc. O sa copiez ce am scris acolo.

Mai deschid sa caut un numar de telefon, mail, una alta, nu ma cautati ca sunt acida in perimetru, doar daca aveti un avocat beton care lucreaza pro bono.
Nu ma las, tehnicile de intimidare au atins cotele absurdului, Ana, daca nu ai uitat ce te-am rugat, sms.
Jungla urbana nu stie de cine s-a lovit, incerc sa vorbesc fumos si sa ma comport respectuos, dar agentii din teren deja recurg la amenintari si agresiuni, nu doar verbale, ca sa stiti cu cine va puneti cand va puneti cu statul. Tehnicile de intimidare ma fac sa am ochii rosii ca elefantul in cires, nu dorm, nu beau, nu mananc.
I-as bate eu dar nu vreau sa vina agresiunea din partea mea. Mergem legal, daca aveti vreo idee de avocat care vrea publicitate, facem circ.
Toti au zis ca am eu paranoi, pana azi cand au vazut toti ce s-a intamplat, cainele, copilasii mei dragi din cartier si vecinii sunt geana pe tot.
S-au pus cu persoana nepotrivita si reiterez, orice aveti, ca idee, la o instrumentare corecta a cazului care e din vina primariei, lasati un mesaj, de preferat pe telefon, pentru ca nu iert deoarece nu imi permit.
Prima evaluare, cu poze, cu tot, cam 100 de milioane.
A doua, o astept. Si bonus, au incercat sa imi otraveasca potaia. Atunci chiar o sa fie belea mare, ca am angajat (in ghilimele, ca nu am de unde plati), o fetita sa o plimbe, clasa a doua, sa se apropie cu otrava cumva de perimetru ca discutam altfel.
Cam asta este momentan, tocmai au trecut iar sa ameninte ca diverse. Din fericire locuiesc in habitatul asta de multi ani, sa mai incerce.

Daca primaria e imbecila, noi rororo. A doua oara cand mai prind pe cineva ca arunca ceva in gradina sau se apropie de masina, o sa fie de bine, nu de alta, dar am temei legal ca s-a comis o infractiune.

Stiu ca va fi un meci de categoria grea, dar mai incercam

2 gânduri despre &8222;Distractia continua&8221;

  1. Buna Dana,
    Imi pare rau pentru ce ai patit.
    Scuza-mi, te rog, offtopicul, dar uitece am vazut:

    Poate ti se pare interesant.

    Mult succes in lupta cu idiotii si nesimtitii.

  2. Merci, Magda, l-am vazut si eu, dar nu pot aplica nicaieri pana nu fac rost de acte si alte angarale, ca distractia super cntinua (plus c amedicul mi-a zis ca o luna sau doua, dupa cum ma simt cu corsetul ala, pauza de la viata ca sa se refaca vertebra fisurata). Multumesc din nou.

Lasă un răspuns

