Aripioare picante si crocante

Cum ma duceam unde aveam treaba ma luase foamea, am cules din drum prostie din aia de cutie de la Mega, cu o pulpa si cartofi prajiti, in ideea sa infulec din mersu-mi lent. Nici nu am deschis bine cutia ca o babuta se uita lung la mine, din poarta unei biserici, ce era sa fac, am intrebat:

– Vrei mamaie pui cu cartof?
– Pai as cam vrea.

Ii dadui, ce era sa fac, asa ca am ramas cu puii pe chelie, in drum spre casa am luat o caserola de aripi si am comis alt junk cu care il bat pe colonel.

Slide1

Sosul ramasese in punga de la Mega, e mizerie de la ei, nu de la mine.

Cat despre reteta, mai intai am fiert aripile bine bibilite, jumulite si spalate, in apa cu sare de leurda.

Slide2

Le-am dat prin faina si am cules chestii, inclusiv o punga de chipsuri, ca asa fac, ma apuc cheful de asa ceva si pe urma zace cate o punga prin casa o luna.

Slide3

Am amestecat oul cu sare, piper, piper japonez, fulgi de ardei iute. Buni fulgii aia de la Lidl.

Slide4

Aripioarele infainate le-am dat prin amestecul condimentat de ou, apoi prin fulgii zdrobiti si am prajit totul in ulei bine incins, ca dureaza foarte putin.

Slide5

Ca au iesit misto, asta clar, faza e ca s-a pastrat crusta crocanta pana a doua zi (le scurg intai in sita, nu pe servetele).

Slide6

Foarte misto cu cipsuri. Supa de la aripi a mers la Casi, ca si capetele oaselor crocante, a zis ca: rororo.

5 gânduri despre &8222;Aripioare picante si crocante&8221;

  1. Fix asta am facut si eu aseara:)))….dar inca sunt in dilema nu stiu ce sa fac sa mearga perfect la meciul cu Halep din seara asta:)

  2. Dap exact aripioaree picante,nu cu chips ci cu multe pahare de bere:p. Bun până la urmă m-am decis la un ccotlet proaspăt la grătar cu…..bineînţeles cartofi prăjiţi si evident bere rece:)

Lasă un răspuns

