Paste cu ton

Pastele au fost Paccheri din seria DeLuxe de la Lidl pe care a doua oara nu le voi mai lua. Nu se comporta nemaipomenit, trebuie sa le lasi al naibi de al dente ca sa ramana cat de cat legate. Asa ca, ma iertati, nu e vina mea, dar asta este.

Slide1

Inainte de a trece la mareata reteta (simplu si ieftin tot, normal), va arat ce am facut cu sosul ramas? Ca mi-a ramas putin. Ei da:

Slide2

Ingredientele: paste, suc de rosii (tot Lidl, nu prea e passata dar e ieftin si gustos), ton, busuioc, usturoi, ceapa (am folosit deshidratata, de lene), ulei de masline, piper.

Slide3

Cum va spuneam, normal as fi folosit ceapa usor calita, dar efectiv imi era cald rau si cu lipsa de chef fiind, am comis-o simplu de tot: am pus sucul de rosii cu busuioc, ceapa, ulei de masline, piper, la foc, pana mi-a stropit aragazul.

Slide4

Spre final am pus si usturoiul maruntit, inca vreo cateva frunze rupte de busuioc, tonul, cu tot cu ulei si basta sosul.

Peste paste in afara de sos am mai picurat doar ulei crud de masline, atat.

Slide5

Cu rosii de sezon proaspete si o adiere de ardei iute, ar fi fost mult mai bune, dar e cald si ca sa descalzesc ar trebui sa bag aerul, curentul electric e la pret de aur alb, asa ca … varianta simplissima e foarte buna. Ar fi trebuit sa folosesc alte paste, asta clar.

rororo

Un gând despre &8222;Paste cu ton&8221;

  1. Pingback: Paste | Aphex

Lasă un răspuns

