Ciorba de vacuta cu legume de sezon

Cu foarte multe legume de sezon mai exact, in afara de zarzavatul clasic am avut si dovlecei patison, fasole verde fideluta, ce mai, o droaie.

Slide1

Dar inainte de a trece la aceasta magnifica zeama pe care banii nu o pot cumpara, ca nu au de unde, sa va arat cu ce am pacatuit in saptamana care a trecut. De fapt nu eu, Lidl, ca a deschis la doua minute de mine e pacatosul. Junk, junk si iar junk.

Slide2

Sa vedeti ce am pus in ciorba (de fapt e supa, ca vara nu acresc decat in farfurie). Mai intai am fiert asa: pulpa de vita, os de vita si inima, tot de vita.

Legumele (ceapa, morcov, telina, am pus si la fiert bete de telina, le-am scos dupa aceea, dovlecel, ardei gras, kapia) le-am inabusit.

Cand au fost cum am vrut eu, am pus supa peste (partial, inima si oasele si o parte din supa le-am pus la mancarea Casandrei, fireste), am completat cu apa si am adaugat fasolea taiata fideluta. Carnea cubulete a mers si ea cu toate. Spre final am adaugat cartofi si spre marele final, suc de rosii.

Slide3

A iesti „the” zeama de vacuta cu legume gramada. A, ceapa ciorii si ardeiul iute, din geam, bio 😀 Ardeii mov cand se fac rosii sunt iuti de mori, abia am dus jumatate la un blid de zeama.

Slide4

Pai si cam atata. rororo

Lasă un răspuns

