Pizza

O gagica, careia ii pot spune prietena, m-a ajutat cu o treaba, nu nominalizez sa nu se considere pupat in derriere.

Nebunii aia imi fac pofta de pizza, gagica, cu un copil agatat de ea si altul la purtator, imi da pas. Bai, muream daca nu mancam o felie de pizza, zic ma duc la Hut, ma duc oriunde.

Cum am dat-o u masina m-am lovit de Verdi, Postavarului. Pizza de la ei, e ca la orice franciza, nota zece a luat-o personalul de data asta.

Reteta de aluat standard, cu ce vreti, cu orice, dar repede, un baiet amabil, ce sa mai, m-au facut sa ma simt bine. Am luat la pachet si am facut misto de Casi.

Slide1

Ma grabeam foarte tare, bro sunt de vina de pofte din astea, asa ca baietii au executat-o rapid. Nu e cea mai buna pizza din lume decat cand vrei cu adevarat pizza. Si nu le fac reclama ca nu am de ce, a fost la fix ce doream.

Slide2

Nu stiu de ce, dar parca te intelegi pe alta limba cu cei din industrie, cand am terminat berea (mama ce atent am scos masina din parcare, ca mai busisem un bou acolo), am ajuns cu pizza calda acasa, punct. Maimu a primit ceva coji, ca eu nu bag paine de fel, dar am pus-o sa stea la poza.

Slide3

Sincer, chiar neimportanta pizza, as fi mancat si cartoane la ce chef aveam. Dar un chelner bine pregatit face cat jumatate din meniu.

rororo

Lasă un răspuns

