Marea mozoleala

Facusem maioneza sa testez o idee de salata de cartofi care ar merge la bere. Cancius activus. Si, cum mi se facu foame, am fript un ou, un carnat alb si aia e, maioneza am tras-o in siringa ca sa am ce mozoli cu oul vietii si nu, nu e reteta, dar bun a fost.

Slide1

Tot testez untul ala bio, imi imaginez ca nu am eu gust, gras este, 82%, galben este, scump este. Dar pe bune daca are vreun gust.

Slide2

Exceptie facand La Motte, singurul unt cu gust de unt de pana acum e cel de la Metro, vrac.

Asa ca de final de zi lumina, clasa nemuncitoare cu catel si fara purcel, si-a facut de cap.

Slide3

rororo

4 gânduri despre &8222;Marea mozoleala&8221;

  1. Corectai, desi suna marfa pulaf. Da, au un unt vrac (nu stiu cate kile are pachetul) extraordinar de bun, dar daca nu lucri cu el la greu, se strica repede, adica merita luat si congelat, daca ai bani de ingropat in potol. De bun, e bun.

Lasă un răspuns

