Criza de epilepsie la caini

Nu mai reiau, aveti toate datele la articolele de criza de epilepsie la caini.

Notam, ca suntem deja grup mare, datele crizelor, de aia scriu si le trec la catastif.

Absolutamente clar, crizele si pre crizele debuteaza cu refuz de hrana ( vorbim de un caine mancacios ).

Cascat adanc (lipsa de oxigen la nivel cerebral). In rest, stam cu siringa pe val, nu sunt sigura ca a trecut pre-criza.

Stiu, e un animal, impusca-l. Ete nu vreau.

Data stelara 15 mai, as face si o poza dar nu vreau sa o mai stresez. Pentru cine intelege genul asta de postari, rororo, pentru cine nu, sa ma pupati in derriere. Sau in pupa.

Ba, gasit poza cu maimutica:



re-rororo

11 gânduri despre &8222;Criza de epilepsie la caini&8221;

  1. Eu pe Tomi l-am lasat sa doarma si stii cat l-am iubit ….a fost o decizie buna, cea mai buna pentru ca nu mai avea nici o sansa, avea dureri mari, statea doar pe morfina si…a fost decizia cea mai buna pentru el dar tu cat timp nu este chiar asa decisif…deci catelusa poate inca trai fara probleme in afara crizelor, nu te poti gandi sa o adormi, logic. Nu te gandi la asa ceva acum, scoate-ti din cap ! nu o fac nici eu cu Licurici desi lucrurile se arata a fii grave.Gandirea pozitiva si traitul in prezent, vedem noi, de pe o zi pe alta, poatepoate.

  2. Multumim. Stam bine sa stiti, mi-au explicat mai multi medici ca ea nu este constienta in criza, deci nu sufera, nu doare. Analizele sunt bune si crizele destul de rare si din ce in ce mai scurte. Eu nu scriu pentru a cersi atentie ci pentru a tine la dosar evidenta (asa am vazut ca fac multi proprietari de caini epileptici) si a indruma pe cei care abia se lovesc de problema. Deja avem trei ani, asa ca suntem bine. Daca s-ar chinui cumva, ar fi alta problema. Am inchis orice in momentul in care s-a linistit, intuneric, acoperit cu un tricou (sau ce am la indemana) si isi revine. Azi pare bine, a mancat normal, dar deja e a nu stiu cata oara cand observ ca orice criza debuteaza cu o lipsa de apetit cu o zi inainte. I-am dat voie si in balcon si se odihneste acolo. Crizele si chiar si pre-crizele o epuizeaza nitel si, chiar daca nu e criza mare, ii maresc ritmul cardiac, asa ca iar o dau pe buruieni.

  3. A, Alina, din ultimii banuti i-am luat carne de vita de lucru, ii dau boabe si carne cruda, atata, asa sa stii, tacamurile de peste sunt scumpe.

  4. Reiterez, nu mai am incredere in coincidente. Azi noapte (15 mai) ora 3:55 a.m. Dicky a avut o criza de epilepsie urmata de o alta criza. Nu a fost nici mai lunga decat altele, nici cu revenire mai greoaie dar este a doua oara cand dupa criza initiala (in perioada de revenire cind respira sonor intra intr-o alta criza cu durata mai scurta. Dupa ce mi-ai scris am vorbit cu doctorul care il vede de aproape un an si mi-a spus ca sunt semne clare de inrautatire a starii lui. Eu il urmaresc deja de 2 ani si in perioadele dintre crize se comporta normal, mananca, se joaca, este atent, raspunde la comenzi, este fericit cand este bagat in seama, da din codita, se comporta bine. In perioada de dupa criza intradevar este putin apatic, are tendinta de a sta numai langa mine, este atat de induiosatoare dependenta de mine incat refuz sa ma gandesc ca as putea sa ii fac vreodata rau, dar never say never. Cam asta a fost. Nu in mod sigur nu este coincidenta,
    Cu drag, Gina

  5. Nu iti pierde speranta chiar daca este foarte obositor si uneori extrem dee frustrant si greu inclusiv financiar ca poate ii trece ! de la sine, este inca foarte tanara, abia a facut 3 ani, pana la 15-16 mai aveti ! poate ii trece, cine stie, fiecare clipa trebe luata asa cum e, bucura-te de ea ca o iubesti ca nu ai de unde sa stii ce aduce viitorul.

  6. Imi pare rau ca sunt scumpe tacamurile de peste :(, eu i-am dat la maltez deja o portie de somon dupa ce l-am congelat pe -20 grade 2 zile, vaaai cum a mancaaaaaaat, ii sfaraiau falcile, deja l-a eliminat fff bine l-a digerat ! aseara mi-a trimis doctorita lui asta mica un email, fff de treaba, a aparut un medicament nou pt alergii, in Elvetia, inca e nou si cererea e atat de mare incat inca nu a intrat regulat nici in NL, ea nu vrea sa incepem inca cu acel medicament desi cica asta nu da reactii adverse (prednison nu le da decat daca sunt pe punctul de a pune in balanta eutanasia ), deocamdata incercam si altceva…daca nu, vedem ce e cu acel nou medicament elvetian pt atopie.

  7. Gina, ma ierti daca mai uit, dar i-ai facut RMN? Mai e si medicul specializat pe neurologie (o doamna) la facultate. Daca poti sa ii faci pasii astia, financiar, personal, fiecare le stie pe ale lui, nu rata. La cum descrii tu crizele tot inclin sa cred ca este hidrocefal, dar eu nu sunt medic si fara analize, degeaba. Suna la doctorul Grosu si mai vorbeste cu el, Dansul nu se baga peste medicii curanti, dar poate te ajuta cu un sfat. Cred ca multi ne cred tembeli ca stam atata sa ajutam o potaie, dar mie imi face bine in casa, e suport psihic pentru cineva in varsta. Conteaza. Plus ca e jumatatea mea 4X4 😀 Sa imi scrii daca ai nevoie de telefoane sau adrese, desi le-am cam scris pe aici.

  8. Alina, nu ma pricep la alergii, asta mica doar in soc anafilactic a ajuns la medic, deci e pe felia ta daca reusesti sa afli ce si cum. Si scrie, ca scripta manet.

Lasă un răspuns

