Niste javre

Inainte de a va scrie ce mi-a iscat o revolta semi-profunda, reiterez, nu-s de acord cu cainii fara stapan, cei fara stapan normal la cap, fara strans cacat, etc. Dar cainii astia m-au dat peste cap asa ca ii bag la jurnal.

Am luat un salam ordinar, pentru ca sunt cretina cu reducerile. Imposibil de mancat, am fost sa il donez potailor (cum stiti, crescute, tinute, responsabil, pe banii cui are si cui da). Si am aflat ca sunt doi ciobanesti germani mari, cae umbla de nebuni prin cartier, loviti de masina.

Pe care i-am intalnit. Din pacate pentru mine. Nu erau loviti de nicio masina, erau cu rani vii la picioare, fix in acelasi loc si la labele din stanga si din dreapta, bonus, la bot. Foarte batrani cainii, probabil ca stapanii au luat ceva mai nou si i-au lasat sa moara si cineva i-o fi dezlegat. Aveau clar urme de rani de sarme.

Nu dau de mancare cainilor pe strada. Dar erau mari, se vedeau ca au fost exemplare de exceptie, complet neagresivi, mergeau pierduti de colo-colo cu privire dusa, probabil alungati de cine stie unde.

Nu sunt primii, am mai vazut asa si ciobanesti si alti caini batrani de talie mare.

Le-am dat niste carnati de la magazin, cuminti si blanzi in strada, au mancat cu calm, nu bag mana in foc ca ar fi fost la fel si la ei acasa, poate ar fi sarit sa latre, sa muste, dar erau prea batrani si bolnavi si raniti ca sa le mai pese de oameni.

Am aflat ca i-au luat hingherii care au trecut inainte sa treaca primarul, sper sa ii omoare repede, ca erau batranei, oricum nu ii lua nimeni. Ar fi si culmea, ca si cum ai vrea sa adopti un batran bolnav si ranit, in loc sa iti cumperi un copil tanar si vioi. Ma refer la caini.

Mi-au lasat o umbra amara, unii oameni nu isi pretuiesc parintii, altii nu isi pretuiesc animalele care ii servesc o viata de animal. Am zis oameni? Ma iertati, un om nu ar fi putea face asa rani unui animal atat de bland. Sper ca au murit repede.

rororo

4 gânduri despre &8222;Niste javre&8221;

  1. Ma revolta cumplit situatiile astea. In februarie a murit catelusa mea care avea 17 ani. Durerea a fost enorma…dar pana in ultima clipa am facut tot posibilul pt ea si am tratat-o ca pe un membru al familiei…Nu as sti altfel…

  2. Pentru mine este cumva de neinteles. Daca nu vrei caine, pisica, papagal, elefant, crocodil, de ce iti iei? Sunt foarte multe animale (ma rog) abandonate, date spre adoptie, pardon, care sunt de rasa. Dar daca sunt tinere. Ma rog, nu fac pe aparatorul nimanui, desi cand erau doar cainii strazii, nu erau fecale pe trotuar, aia erau mai cu bun simt.. Dar mi se pare urat sa abandonezi. Poate nu iti plac animalele si ai vrut doar sa te dai mare cu un caine de rasa. Da-l cuiva la o varsta optima si schimba-l dupa culoarea canapelei, nu stiu, alta idee nu am.

  3. Cica mai nou se poate face transplant de craniu , ma intreb de cand am citit chestia asta , oare nu se poate face si transplant de creier ? Mai nou pe aici pe unde locuiesc eu momentan este un slogan la moda : mai putin mai putin mai putin, initial se referea ma marocani si apoi a inceput sa fie valabil pentru orice asa ca o lozinca la moda. De atunci ma gandesc si eu, oare nu imi poate face si mie cineva un transplant de creier ca si mie imi vine sa zic cateodata, mai putin mai putin mai putin creier de-al meu si mai mulot mai mult mai mult creier de-al altora, mai sanatos si mai inteligent, sa nu ajung sa ma imbolnavesc cu nervii si sa imi iasa la iveala schizofrenia sau caracteristicile sociopate din cauza ca uneori am impresia ca in prostia mea nu mai fac fata realitatilor societatii. Din toata lumea asta, nu numai din Romania dar in situatia asta cu cainii ….din cauza asta, ca si tine. Ar fii mai usor daca inteligentii ne-ar transplanta noua celor putin niste creiere mai bune si sanatoase ….mai usor decat sa le transplanteze celor multi si destepti creierele noastre proaste si bolnave care intercepteaza realitatea ca o suferinta oribila.
    Atat am avut de zis, scuze ca m-am desfasurat dar cred ca intelegi.

Lasă un răspuns

