Brothers pizza bar focaccia

Despre Brothers Pizza nu mai am multe de povestit, ca v-am tot zis deja, asa ca pun doar pozele la jurnal.

Slide7

Slide1

Slide2

Slide3

Slide4

Slide5

Slide6

Bineinteles ca baietii s-au intrecut de mama focului, sa vada care o are mai mare (pizza) si, ca de obicei, sa ne faca sa ne simtim bine, sunt niste gazde zambarete care iti povestesc tot ce fac. Si pentru au fost Floriile, ne-au facut si bruschette si pizza cu peste (ton, ansoa, sprot, somon). Super buna sushi pizza (nu mai incercasem). Nu stiu de ce presimt ca acolo o sa fie un loc de intalneala permanent.

La mine a fost misto, barter, eu dau micii, tu dai pizza (nu spun cui). SI toate cojitele ramase (nu prea raman) le-am luat in punga la Casi care inca mai rororo din ele, s-a pastrat super aluatul al carui secret ne-a fost impartasit. Si crostata a fost buna, aluat cu unt, ce sa mai, misto. Mai da ce buna bere prepara, nu stiti 😀

Slide5

Slide1

Slide2

Slide3

Slide4

Ceva poze mai am dar imi e frica sa mai tin asta mult deschis, stiti voi. Acum iar am chef de pizza.

rororo

8 gânduri despre &8222;Brothers pizza bar focaccia&8221;

  1. Vad ca se saliveaza la greu pe postul asta, dupa pizza sau dupa barbatii aia frumosi care le invart prin aer :)))))))), asa sa tot mananci, pai da 😛 😛 😛
    Imi place foarte mult ! si eu vreau aia din ultima poza si facuta de barbatul cu camasa neagra :))))))))))))))))))).

  2. Da chiar ca e bonus, e fain serios, pe aici in general in pizzerie lucreaza numai puberi de scoala plini de cosuri care trantesc pizza in scarba :)))))))))))) in cutii, ok, de aceea nici nu mananc de la ei fiindca oricum nu mananc eu de la oricine….dar daca ti-o invarte sub nas asa un tip hihihihih ti se face pofta, adevarul este ca intotdeuna este frumos sa vezi barfbatii gatind, le sta bine !

  3. Am si eu o intrebare….asa ca nuca in perete, dar aici e concentratia mai mare de gospodine 😀 . Cat tineti maioneza/salatele cu maio la frigider (inchise ermetic) ? Daca e numai galbenus fiert influenzeata cu ceva?

  4. Daca ma intrebi pe mine, orice emulsie bine facuta tine mult. Daca intrebi pe astia cu termenele de garantie … deci eu am tinut destul de mult maioneza facuta in casa din galbenus crud, nu exista un termen, vezi si tu dupa aspect,, miros, examen organoleptic general, na. La multe aimente e mai important decat termenele lor.

Lasă un răspuns

