Poze de la mare

In putine vorbe, ca am observat ca vorbitul, scrisul si cititul dauneaza, asa ca o sa las pozele sa curga, eventual dezvolt sec.

Ca orice drum respectabil, te lovesti de primaria Agigea. Oricat de sec as descrie, nu pot sa spun ca nu m-a amuzat sa trec balta cu bacul. E o experienta, din pacate ei, neexperimentati, masini busite, peste o mana de apa peste care puteai trece cu doua scanduri, poti incropi de o aventura. M-au intrebat la Eforie cat a costat bacul. Am fost nesimtita, m-au intrebat daca am platit si am zis ca da, deci nu stiu. Nu se dadeau chitante oricum, deci nu e evaziune, erau banii de bere ai alora.

Slide1

Casandra, calma. Eu am mai ras cu unii, altii.

Slide2

La fata locului, animalele din dotare si-au impartit teritoriul. Noul venit, Zorro, printesa mea, pisica aciuata de mine, Albastrita si Zvastica. Din pacate, Mitzu a disparut de vreo luna, cam mult, deci slabe sanse sa mai fie in viata, dar despre comportamentul oamenilor vis-a-vis de animale si despre pilaf, va povestesc alta data.

Slide3

Slide4

Cum rudele mele sunt sarace ca mine (dar cinstite), m-au intampinat cu un blid de zeama de fasole cu cozi de porc.

Slide5

Ziua urmatoare am avut zama de aripioare si pilaf de … dar inca nu pomenesc de pilaf.

Slide19

Si, prima zi la mare, vant de rupea, frig, berbecutii din zare pana la mal faceau ravagii, hula de fund nenorocita rau, peisajul insa, o minune.

Slide6

Cele doua familii de lebede reuseau inclusiv sa doarma pe balamucul ala. Noi am alergat nitel cateii care au picat lati ulterior.

Slide12

Slide11

Slide10

Slide9

Slide8

Slide7

Inca trei poze cu animalele din curte 😀

Slide15

Slide14

Slide13

Zorro a picat lat, daca nu e cuminte, bea, fumeaza, din astea.

Slide16

Tusa batrana, 92 sau mai mult, cine mai tine minte. Mananca de sparge, daca nu ar fi dusa cu capul ar fi tare. Noroc e cu pensia ei, ca ii ajunge de medicamente, are pensie mare: 0 (da, zero).

Slide17

M-am lasat tentata sa imi reincerc fortele la tenis de masa si mi-am luat-o in ping pong de nu am avut aer, mai mult febra musculara decat aer.

Slide18

Nu se pune, domnul neam e fost profesor de sport, bate tot Eforiele.

Diferente ucigase de temperatura, ziua urmatoare, apa era cristal, turcoaz, ar fi fost invidiata si de Mediterana. Din pacate nu am eu rabdare sa fac poze relevante, dar ma credeti pe cuvant. Superba, afara era asa de cald ca daca aveai niste anisori, mergea de o baie (ziua urmatoare, cu 15 grade mai putin).

Slide22

Slide21

Slide20

Slide23

De sus, de pe faleza, culoarea apei era impresionanta, dar e atat de abrupt ca nu am mai stat sa pozez. Si cam astea sunt pozele. Am si din Constanta, dar le pun separat ca e vorba de o carciuma.

rororo

9 gânduri despre &8222;Poze de la mare&8221;

  1. Super mutra are catelul rosu, si eu vreau un caine care sa arate asa. Sa fie supercorcitura, mic ( talie sub medie) si sa aiba mutra asta.

  2. E zapauc si foarte destept, aveam emotii ca o sa se ciondaneasca el si Casi, dar printesa mofturoasa l-a tratat cu maxima indiferenta si a fost bine, ceea ce e de bine. E plin de catei ca el in Eforie, zici ca-s o rasa a locului.

  3. Sunt familie unii cu altii, sigur !
    Este mascul? pai na, mascul cu femela….se tolereaza de obicei…2 masculi ce au sanse mari sa se incaiere dar daca sunt castrati, sau 1 este castrat…iar scad sansele ( nu si in cazul lui Haim , hihiiiiiiiiiiiii care are numai dusmani) .
    Ce mai face Casandra? cum se mai simte? a mai facut criza? Eu saptamana viitoare merg iar cu maltezul la dermatolog , nu stiu ce are dar acum dupa atatea luni stiu exact ce nu are …adica nu are alergie alimentara.

  4. E a mea e caine de sticla, dupa atatea internari si boli are fitze. Nu se simte prea bine, ii dau pastile sa evit crize majore, dar e cam praf, se clatina, se loveste, e si de la vreme, presiunea schimbatoare, ea hidrocefala, stau cu siringa incarcata langa mine. E asa si asa.

    La catei si la oameni e dificila ramura asta a medicinei, dermatologia, dar sper sa ii dati de cap si Perlei. Daca nu e alimentara, e bine.

  5. Da. Multumesc Dana. Si noi speram……..in afara de scarpinat nu are nimic , nici o alta hiba. Ciudat, eu voi insista totusi sa ii ia o mostra sa o controleze pentru raie, totusi, cica imposibil, etc, ok, am auzit destul ca nu are cum sa aiba asa ceva ca ar arata altfel, eu vreau sa ma conving. Este extrem de dubios, ii dau de 1 luna jumate, de 2 ori pe zi niste picaturi de desensibilizare, pentru alergie la pureci si la acarieni si inca cateva chestii…nici o schimbare, nici nu s-a inrautatit mancarimea si nici mai putin nu a devenit ! ramane….constant, nici prea prea nici foarte foarte.

  6. Cica a citit Michael aici si el zice ca el ar fii sperat sa aiba alergie alimentara ca atunci am fii stiut exact ce are si la ce si nu i-am fii dat sa manance si gata…asa cica toti cainii care fac teste alergenice cica iese ca au alergie la acarieni, praf, absolut toti cica….:( deci va deveni foarte dificil sa descoperim la ce este alergica daca este, daca nu are altceva- eu o tin pe a mea cu raia.

  7. Nu descoperi asa usor nici la oameni, eu am ajuns la alergolog pt mine, am facut teste care au costat o avere, inclusiv pentru matreata de cal (nu spun ca nu mai atingeam cainele decat cu manusi, ca un om nebun) si canci, nimic, toti alergenii cunoscuti, niente. Medicul (uman) mi-a zis ca e clar, pe sistem nervos. Asa ca iti dai seama, la catei se pricep mai putin ca la oameni. Orice solutie pe baza de cortizon amelioreaza simptomele de scarpinici, dar nenorocirea e ca desi face bine la mai orice, cortizonul are efecte naspa pe termen lung (Casi a facut o droaie, e alergica la niste medicamente, a facut de doua ori soc anafilactic, ii mai faceam ca sa o scot din criza, dar mi-au zis mai multi sa o raresc, face rau la oase, mai ales la femele).
    Ma rog, detaliem prea multe, nu ai ce face, trebuie sa ii dai de cap sau mergeti inainte asa.

    Un catel adunat de mine si dat unei vecine, are prurit constant de mult, ii cade paru, ii creste, etc, pentru ca primul stapan pe care i l-am gasit ii dadea de mancare numai carne si a facut reactie. Carne adica mezeluri expirate, din astea naspa. Si boabe de caini foarte ieftine.

    Fa-i si o biochimie, sa nu fie ceva de la ficatel, cine stie.

Lasă un răspuns

