De vanzare

Nu-s finalizate, e posibil sa avem nevoie de oarece interventii medicale, asa ca aleg sa imi vand copiii si incep cu Azzaro.

Este un desen neterminat (si asa va ramane, pentru ca este un diamant calutul asta) facut dupa o poza la inseuare la Top Class Riding. Daca cineva il doreste, va costa cat rama, in jur de 100 de lei (poate sub, nu stiu cat e rama mea preferata).

Daca cineva doreste desenul, rog detalii pe facebook (da, kila mea). Multumim (eu si Casi, am scos-o de la programare pe motive … whatever).

Slide1

rororo

Lasă un răspuns

