Reminder si, sper, niste poze de la platingul pe bune

Reminderul e legat de pre-criza in epilepsie la caini (scriu asa ca sa o gasesc), intamplata pe la patru dimineata, nedezvoltata complet ca m-a ajutat cineva sa injectez 10 mg de diazepam la timp, dar ar fi devenit criza in regula.

Puzele (edit: puzele = pun pozele, nu ma radeti, scriu intr-o graba fantastica) cu platingul am reusit sa le descarc, sa vedem daca reusesc sa le urc, am facut prostia sa le pun pe cel mai prost hard, ia, cu mult noroc:

Slide5

Slide1

Slide2

Slide3

Slide4

Evenimentul in sine a fost super (legat de lectia de plating a celor patru bucatari deosebiti). Ideea de a face un plating din patru bucatarii complet diferite, combinatie de rece si cald, magia lui Nico, chiar ceva extraordinar.

Iar pizza de la Brothers (https://www.facebook.com/BrothersPizzaBar), excelenta. Si excelenta face diferenta (nu e sloganul meu, am uitat al cui e, dar e bun).

Multumesc idiotului meu de comp ca m-a lasat macar sa pun pozele si Casandrei ca nu ma lasa sa dorm de fel, fix cand sunt praf intra in crize, sa o ia gaia de potaie.

rororo

7 gânduri despre &8222;Reminder si, sper, niste poze de la platingul pe bune&8221;

  1. Coincidenta sau nu luni noaptea (trecut de ora 12:00) – deci sa zicem in 25 feb, al meu animal a facut o criza mai scurta decat de obicei. Cu toate astea a fost o criza in toata regula cu pipi, caca, muscat rau de limba, sange etc (hai ca totusi lumea trece pe la tine ca sa vada mancare, bunatati si nu in ultimul rand cai si bursuci). Una peste alta si-a revenit mult mai repede decat la precedenta (1 Ian 2014 – ca sa incepem anul in forta). Am mai vorbit noi ca intr-un fel sau altul cu diferente de cateva zile, ni se intampla crizele astea si nu vom gasi poate niciodata o explicatie logica si plauzibila. In orice caz va doresc multa sanatate:)
    Cu drag,

  2. Gina, pai eu zic sa tinem legatura sa facem un grafic pertinent, multi au nevoie de ajutor. la mine era prevazut luna viitoare abia. Multumim mult de sustinere, numai cine nu are isi doreste, tot inainte.

  3. Este ok acum? cum mai sta in rest cu rinichii si cealalta problema de care era suspecta? Mai spune-mi si mie cum sunteti, cum este Casi acum? va pup pe amandoua, of :(. Nici Perle a mea nu e Ok-tot asa-, incep sa am indoieli ca este vb despre alergie alimentara.

  4. Ar fi o idee sa monitorizam intr-un tabel, poate ajutam si pe altii, mai ales ca nici doctorii nu au avut o explicatie cand le-am povestit ca mai exista un caz pe care intamplator l-am descoperit (adica pe Casi) si au gasit versiunea mea destul de abracadabranta*. La cabinetul unde mergem noi, doctorii mi-au spus ca mai au ceva catei cu epilepsie, as putea sa ii rog sa-mi dea ceva date de contact ale apartinatorilor. Poate ca daca sunt mai multe cazuri in tabelul nostru ne lamurim ca nu este decat pura coincidenta, Vorbim:)

  5. Eu am tabel facut si, vezi, am tot scris. Mie unii mi-au zis ca daca avanseaza in varsta, ii trec. Altii (conform RMN) ca mai bine o adorm. Nu mai cred pe nimeni. Am gasit ceva site-uri straine care fac treaba asta cu monitorizarea, medicii nu prea se pricep, multi confunda anume crize epileptiforme cu epilepsia. Nu toti medicii, unii. Nu toti au posibilitatea sa investigheze. Tinem legatura.

Lasă un răspuns

