Plating de exceptie

Am sa scriu ceva cu obida.Si cu greu, dar asta e alta poveste. M-am lovit de un zid de beeeeetooon in industria ospitalitatii. Nu atat de neplacut ca in industria mancatorilor de rahat numiti prieteni. Sunt cumva socata. Am spus clar ca nu cunosc anumite tehnici.De ce sa mintim.Am spus clar, stiu multe, da-mi ocazia. Fix canci, vezi sa nu ti se dea ocazia. Femeie, varsta … pula mea. Am incercat sa demonstrez. Bai nu stiu multe, dar stiu multe. Raspuns (in anglogermana de lux): si cutitul il ai cam ciobit, cine a muscat din el, treci la vase si nu ma deranja, sunt chef (nu conteaza personajele).

Ieri, soc maxim despre care voi vorbi alta data. Nu e legat socul de maestrii si iubitii mei, Nico, Susala, Catalin, multi altii, sunt niste oameni de mare exceptie in industrie. Socul e legat de faptul ca e a mia oara cand multi nu stiu ce pun in farfurii. Nu au toti timp sa studieze manzul de la fatare, nu vrem sa devenim toti carnivori.

Dar sa ii dai unui om dat jos de pe o iapa salvata, numai carne de cal. Esti prost. Da, am tupeu, esti prost. Inteligent poti oarecum sa accezi in domeniu cand vei servi cu zambetul pe buze pisica vecinului, a nevestei sau niste pulpa de copilas la gratar. Daca se poate dorim un copil subnutrit si batut, e mai fraged. Cum a fost calul de ieri.

In rest nu ma streseaza sa manc animale crescute pentru carne, ma crizeaza sa mananc animale muncite pana mor si apoi date spre sacrificare.

Si legate cu sarma ghimpata, bonus. Si gata. Cred ca prefer un cotlet de criminal in serie plus jambon de violator. Poate si o pastrama de … Asadar, dragii mei care va dati plozii la cai ca e trendi, imi sunteti dusmani, pe Casi si pe Mimi si pe Tara si pe Max, nu o sa ii mananc in vecii vecilor, amin.

Cat despre Sofitel (World Trade, Pullman, blabla), am o vorba din batrani: muie.

Casi cica rororo.

Slide8

Asta ca sa nu ramaneti fara poza, platingul e pentru caine, eat my dust.

13 gânduri despre &8222;Plating de exceptie&8221;

  1. nu, dar iti zic pe prive, ca sa nu amestec varza cu calul, au fost doua chestii separate. aia ce zici tu e la voi in viena, dar nu stiu sa iti spun unde, a patit-o o prietena de-a mea.

  2. Din pacate asta este soarta cailor, magarusilor, etc, multa lume nu stie si cand afla are un soc, si eu am intrebat pe sotul meu ce se face cu caii, poneii, magarusii de pe aici cand imbatranesc sau se belesc la vreun picior sau au o hiba, etc, raspunsul este : sunt dusi la sacrificiu, la abator, stiu este groaznic sa aflii asa dar na, nu stiu, chestia este ca sunt folositi nu aruncati….peste tot si aici la fel , solutia Dana este ( daca esti atat de coplesita) sa NU mananci ( sau cat mai putin, rar) carne in afara casei :). Nici la restaurant, nici la prieteni, etc, numai la tine acasa caci acolo ai sansa cea mai mare sa STII ce mananci, in rest NU stii niciodata cu certitudine ce mananci.
    Tin minte ce impresionata am fost eu cand mi-a zis tatal meu cand eram mica ca se face salam din carne de cal…nu mi-a venit sa cred ! nu stiam ca sunt si caii….de mancat, dar ok, intre timp am mai crescut, accepti mai mult unele lucruri, relativezi…

  3. No stai asa, ca m-am exprimat eu foarte gresit, inteleg ca nu accepti, deci nu mi se pare ceva anormal ce simti tu ! deloc, nu m-am referit sa accepti si sa te impaci cu gandul deci sa zici, asta e, la masa….dar in sensul ca accepti ca asa este lumea asta si nu poti schimba unele lucruri, lumea, doar in ceea ce te priveste poti alege daca sa participi sau nu ! ca na, este cred o dilema, nu stiu, uite cand eram eu mica copil am avut un pui de gaina, il tineam in casa, dormeam cu el in pat, il iubeam intelegi, a devenit gaina eu tot cu el in camera, in pat noaptea…nu l-au mai suportat ai mei ( era cotet la mine in camera dar cand esti copil nu vezi asta) si l-au dat la curte, pana la urma i-a iesit matul ca facea oua mari cu galbenus dublu si a atacat-o alte gaini…au taiat-o si au dat carnea la ai mei,,,si ai mei au facut supa si friptura si abia apoi mi-au spus ce am mancat , mi s-a parut ceva ORIBIL, canibalism, sii acum mi se mai pare….dar am inteles totusi si acum inteleg ca nu din rautate ….ei atunci chiar nu prea aveau mancare, carne, erau alte vremuri acum 30 de ani….au ales sa imi dea carnea aia sa o mananc….si eu i-am inteles atunci totusi pe ei…oricat de groaznic m-am simtit, unele lucruri sunt discutabile, la asta ma refer. Nici mie nu imi place ideea de consum de carne de cal !

  4. Discutia s-ar prelungi la infinit. Nu ma deranjeaza consumul de nicio carne, carnea de cal e ceva aparte pe care consumatorul trebuie sa o inteleaga. Nu e nimica trendy, healthy, etc. Deci nu dezvolt. Din partea mea fiecare e liber sa manance ce vrea, dar eu sunt la fel de libera sa povestesc tuturor cum ajung caii carne. Si cu poze, ca avem.Dar nu am momentan chef.

    Cat despre educatie, exemplul personal e suficient de multe ori, dupa ce jumatate din bloc m-a vazut strangand zilnic rahat de caine si spaland trotuarul de urme de pipi, ai sa razi, dar a facut la fel. O doamna (femeie de serviciu) a zis ca e o placere sa lucreze la noi la bloc, e atat de curat. Ba mai mult, ma roaga sa nu mai strang eu rahatul ca il ia dansa (na belea, culmea).

    Educatia prin exemplul personal se poate inclusiv in industria neospitaliera. Sau ma rog, eu inca sper, speranta moare ultima.

  5. Ai dreptate, nu ca eu iti dau mare dreptate Dana! dar cred ca lumea stie serios, mai alessss acum dupa anul scandalurilor carnii de cal, oricum si mie mi se pare ciudat sa se vanda carne de cal in loc de vita ! eu inteleg ca mai bine se consuma decat sa se arunce, uite, aici la mine in localitate l-au amendat pe producator si f bine ! dar au distrus sute de tone de carne apoi ….( ca era si de cal nu de vita) buna….in loc sa o dea la case de batrani, sau cantine, sunt peste tot atatia oameni saraci ….ideea este ca eu inteleg ca in momentul cand ai facut contact cu un animal…esti pierdut, deci inteleg perfect, stiu exact ce vrei sa zici.

Lasă un răspuns

