Chefurile zilei

Din seria cheful zilei (care chef imi trece tot mai des citind articole pe net, dar na).

Doua chestii gourmet de-a binelea (o sa editez sa le pun numele de pe compul viabil).

Untura de la confit de carnati, pita, boia, ceapa.

Slide1

Ou, cartof pai (chiar pai), katsuoboshi, piper.

Slide5

Si cand zic pai, apai pai i-am facut.

Slide2

Cat despre zsiros kenyer, e cu untura de la confit de carnatz.

Slide4

Asadar in zi cenusie, cu nervi pe motiv de propria-mi prostie de a citi articole pe care mereu zic ca nu le mai citesc, m-am rasfatat cu ceva sanatos. Si mai urmeaza, oricum, bonito flakes, cum zicea cineva, pestisori dansatori japonezi, fac tot farmecul la un sunny side up pe cinste. Gourmet de gourmet, nu asa.

Slide3

rororo

5 gânduri despre &8222;Chefurile zilei&8221;

  1. Ma duc sa-mi ung untura pe paine, da’ eu pe paine neagra, taiata gros, si o sa presar si ceapa deasupra.

Lasă un răspuns

