Un mic dejun

Un mic dejun savuros, as spune eu; nesanatos, ati spune voi; mi se falfaie, daca m-as obosi sa dau o replica.

Slide1

Asa ca o sa va spun pe scurt ce contine, nu e vreo reteta dar e singura combinatie care mi-a facut chef astazi. Asadar intr-un vas termorezistent punem asa:

1. paine prajita in ulei (da, amintiri din copilarie, imi facea mama cand eram mai saraci ca acum, le dadea cu zahar si ma pacalea ca sunt gogosi);
2. mozzarella (merge si alta branza care se topeste);
3. ou ochi moale si condimentat dupa chef;
4. diverse bucatele de legume (ardei, ceapa) si ierburi (dupa plac).

Slide2

Toate astea se dau putin de tot la cuptor, sa se topeasca branza, doua minute e suficient, painea si oul erau fierbinti oricum dar le-am lasat sa se scurga.

Alaturi, iaurt cu menta presarata.

Slide3

Am reusit mare parte, adica pana la galbenus, sa il infulec din mana, ca pe orice tartina, cand am ajuns la galbenus, eee, amestecul cu iaurt mi-a amintit de Cilbir. De cand nu am mai facut Cilbir. Cu prima ocazie.

rororo

6 gânduri despre &8222;Un mic dejun&8221;

  1. Merci Carmen, io cu pohtele, atata m-am fredonat pana facui asta. Painea prajita in ulei, o evit cand o evit, dar imi place la maxim. Alina, suntem deja cinci persoane care ne-am anturat la ochiuri, tie iti ies daina in tigaia aia ceramica, mi-ar placea si mie una de calitate.

  2. Hai sa iti spun, mi-am cumparat acum in Decembrie de Mos inca una, ieftina, cu 10 euro si este foarte buna.
    Nu este mare, 28 cm diametrul dar este ok, prima a fost mai scumpa dar si asta ieftina este foarte buna, nu imi pare rau ca mi-am luat-o, deja o folosesc zilnic aproape de cand a intrat in casa si sunt multumita de ea.

Lasă un răspuns

