Paste de anul nou

Ala chinezesc, nu? Pe 31 s-a trecut in anul calului de lemn (scrisesem calul anului de lemn, ptiu). Ce o insemna asta, mi se cam falfaie, dar nu refuz niciodata ceva cu tenta chinezeasca asa ca am facut efectiv ce era mai simplu cu ce aveam prin casa, eu in general la combinatiile de taitei de orez cu diverse le zic chow mein.

Slide1

Deci taitei aveam, niste legume ratacite s-au mai gasit, am pus si putina sunculita, sa fie mai „cantonez” asa, deci: ceapa, morcov, ardei gras, sunculita.

Slide2

Am calit totul in wok-ul meu cel mic pe care il iubesc de mor, desi lipeste.

Slide3

Am adaugat si un ou si am amestecat vartos (si niste frunze de busuioc, tot cad, nu pun chinezii dar tailandezii pun).

Slide4

Peste amestec am pus taiteii fierti plus sos de soia, sos de stridie si ulei de susan. Ad libitum.

Slide5

Si am amestecat, dar nu pe foc, sa nu mi se lipeasca de tot.

Slide6

Si gata. O sa ziceti ca nu e reteta, ba e foarte reteta si sunt foarte bune.

Slide7

Sa vedem anul calului asta daca a meritat deranjul sa il serbez cu taitei de cinci minute.

Slide8

rororo

6 gânduri despre &8222;Paste de anul nou&8221;

  1. Foarte frumos, da da sunt bune !Pai daca este adevarat si nu glumesti, asta cu anul calului, vezi ca urmeaza unul f bun fantastic extraordinar pentru tine caci tie iti plac caii atat de mult , clar !
    😀

  2. O da, asa ceva ( cum ai facut tu fix, dar poti pune si varza tocata fin, ardei iute) si un ou sau 2 la sfarsit amestecat prin wok la prajit, se numeste aici Bami Goreng, sotului ii place fff mult.

  3. Vad ca si tu ai ales ceva simplu,tare m-as bucura ca retetele de genul acesta sa aiba mai multi adepti. Am intalnit multi din cei care sunt fani doar ai bucatariei romanesti,dar dupa ce au intrat in take out -ul chinezesc,numai bambus si urechi de lemn viseaza.Poti sa le spui ca bucataria asiatica se intinde mai departe de atat,dar dijaba :)) Gong hey fat choy si sa ne mearga bine!

  4. Da, Adina, am vazut si orezul tau, aveam chef si de orez dar na, mi-a fost mai simplu asta. Intr-adevar, se pot face multe fara ingrediente rare, nitel sos de soia sa fie (dar sa stii ca sunt chinezi care gatesc si cu sare). Mie imi place aroma de ulei de susan, dar pana la urma nici ala nu e musai. Sos oyster aveam in plus, in rest, cum spunea un mare bucatar, „keep it simple”.

  5. Am facut eu tocmai orez…dar cu carne de pui.Desi mie imi place personal mult mai mult taiteii / pastele , asa cum ai facut tu dar na…sa mai mancam si orez.

Lasă un răspuns

