Chicken popcorn

Nu stiu ce mi-a venit sa ii zic asa, poate ca le-am mancat ca pe floricele, am dat pe net si, culmea, chiar e asa o reteta, deci nu-i nimic, mai e una.

Slide1

Motivatia? Chef de KFC, lene maxima si nu stiu de ce, am avut impresia ca o sa pot face ceva foarte asemanator, ceea ce am si reusit, nu identic, dar seamana. Nu recomand, e nesanatos, pui prajit, faina, deci numai pentru nepretentiosi.

Am taiat un piept de pui deja sacrificat (FICAT! FICAT!) in bucatele mici, pe care le-am amestecat cu: faina, sare, piper, praf de usturoi, 5 spices, ghimbir praf, piper cayenne.

Slide2

Am lucrat brutal cu toate, adica le-am aruncat apoi in ou batut, nu le-am gadilat bucata cu bucata.

Slide3

Din ou direct in amestecul de faina condimentata iar.

Slide4

Si apoi in baie de ulei, nu prea incins, nici prea descins, sa zic asa, pe la 180 de grade (opinie personala, ca wok-ul nu are termometru).

Slide5

Am cautat si un fir de lumina sa se vada ca sunt aurii.

Slide6

Cat de mici sunt? Pai mici. Popcoarne.

Slide7

Ce amanunte am uitat sa va spun. Pai le-am scurs intai in sita, pe urma le-am pus pe servetel. Si sosul l-am facut dupa cheful de moment din doi catei de usturoi, iaurt si maioneza in parti aproximativ egale si sos iute-dulce (din ala de-a gata, pentru pachetele sau fructe de mare, am in plus).

Slide8

Aduc destul de bine cu bucatile alea de pui de la KFC si or fi la fel de nesanatoase, ma doare in premium pilsul cu care s-au insotit.

Ce imi pare rau e ca nu a mai fost soare, chiar sunt aurii.

rororo

10 gânduri despre &8222;Chicken popcorn&8221;

  1. Buneeeeee, arata frumos ! Este mai bine asa, sunt bune ( alea de la KFC nu stiu, acum voi parea carcotasa dar eu ma pis pe mine cand mai vad retete la unele: pulpe ca la KFC , sau mai stiu eu- si apoi vai, ioi, mama , grozav, ce descoperire la comentarii zici ca nu au mai vazut asa ceva in viata lor, KFC au introdus puiul pane in Romania :)))))), zici ca ei au descoperit puiul pane cum facea pana si strabunicamea, este exact la fel serios, nu este altceva, este pui pane si nimic altceva) .

    Plus ca nu stiu cum este la voi la la noi KFC este nesimtit de scump, sa dai 20 de euro pe un meniu cu aripi este chiar penibil.

    Nu stiu de ce sos dulce tot vorbesti ( care zici ca nu ti se mai termina) te referi la sos de chili dulce de ala de la LIDL? sau care?

  2. E scumpicel si aici KFC, cam ca MC, dar au niste cruste din alea la anumite feluri de pui care dau dependenta 😀 De aia mananc rar, din ambele motive, plus motivul trei e ca mereu, dar absolut mereu, indiferent ce iau de la KFC ma strica la burta. Da amu de astea imi fu chef, astea le facui. Mai, e un sos care se gaseste cam peste tot, destul de ieftin la multe magazine, dulce cu bucati de ardei iute, sunt mai multe marci, asta de il am eu acum are scris pe el ca e pentru seafood, ma rog. Deci e unul cu consistenta lipicioasa si care e dulce si iute. Nu il stiu pe ala de la Lidl dar nu e exclus sa aiba si ei.

  3. Nu stiu ce sos , e rosu? cred ca ala e, care cred eu, mi-am pus si eu in farfurie azi langa orez se vede, daca ala o fii, nu e foarte bun, nici mie nu imi place foarte mult dar uneori merge, si cu orez.

    Eu doar o data am mancat la KFC si mie mi-au dat pui pane asa cum il face si maica-mea , cu tonele, ce am primit eu nu avea nici o crusta.
    Ba aici este mult mai scump KFC decat mc, chiar scump pentru un restaurant de asta de „drumul mare” serios, de banii aia mananci ceva calumea la o carciuma normala.Sa nu mai zic ca de banii aia mananci pui pane acasa jumatate de luna, acum no, normal ca uneori e mai comod sa iei de-a gata sa nu faci acasa, speli, etc, dar pe mine nu ma deranjeaza si mai ales faptul ca pretul este complet disproportionat . Totusi mi se pare mai bun decat mc…( mi s-a parut cand am mancat la ei).

  4. Uite, astea ce le-ai facut tu azi si sunt sigura ca ale tale sunt mai bune ( mie mi-a placut la KFC cand am fost dar eu am mancat atunci pulpe, asa am primit, de sus si de jos, au fost BUNE dar ale lui maica-mea, ca ea face foarte des, facea cand eram mica, in fiecare duminica, sunt mai bune degeaba) costa 19 euro ( nu 20 dar tot acolo…este chiar mult Dana pentru asa ceva, carnea aia o cumperi in magazin cu 3 euro, poate si mai putin ( nu cred ca este mi mult de 300 grame de carne acolo) daca urmaresti reclame sau o iei din LIDL ):

    http://www.kfc.nl/producten/buckets/dips-bucket

    Pretul este disproportionat avand in vedere ca in KFC nu lucreaza bucatri adevarati ci doar minori, elevi ( exista o limita de salarizare, de aceea) .De aceea eu nu mananc la ei, sunt prea zgarcita si este prea scump, daca ar fii pretul mai realist , as manca si eu.

  5. Pretul este realist pentru ca au cheltuieli foarte mari lanturile astea, nu doar salariile copiiilor, multe, multe altele, daca ar avea costuri mai mici a lasa si ei mai jos, dar asa trebuie sa fie acoperiti si sa scoata si profit, asa ca poti alege sa nu te duci, eu oricum cam de doua ori pe an ma fredonez pe la tarabele lor, nici macar nu ma pot considera client (nici kfc nici mc).

  6. goldeanu, fata, nu aurii, ca sa stam pe conceptu henglezesc :D. taci ca mi-ai facut pofta cu nesanatoseniile tale 😀 (mbine, am prestat snitele si din clatitele alea a iesit Kaiserschmarrn cu sos de ciocolata, ura! ca mi-a fost lene sa stau sa arunc in sus o mie de clatite 😀 )

  7. nu mai spune clatite in viata ta la mine pe blog ca te banez :))))) am facut mii in ultimul an, sa nu mai aud de ele. snitel si eu, bagat intr-un sandwich nesanatos, hai ca e soare, poate repet experienta si pozez mai goldeanu, asa.

Lasă un răspuns

