Supa de vita cu ceapa, lamaie si ulei de masline

Bineinteles, un fel de supa de baza, dreasa dupa chef dupa cum veti vedea in cele ce urmeaza. Desigur ca e buna si chioara, ca supa in sine dar, nu e asa, omul trebuie sa se complice, intre doua lopeti.

Slide1

Dar mai intai, ceva misto din trusa de supravietuire, nu mai luasem conserve de la Home Garden si mi-am amintit ca e pe acolo, in trusa de supravietuire de luat pe drum. Pe care am mancat-o si a fost foarte, foarte buna.

Slide2

Ca sa revenim la reteta noastra, pai cam ce e in titlu e si in reteta (in poza nu am pus ceapa ca mi-a venit ulterior ideea).

Slide3

Anume, oala cu presiune, ulei de masline, lamaie (fara coaja, o felie cam de doua degete grosime), ceapa, sare si, fireste, minunatul rasol de vita, dupa cum puteti vedea in neminunata poza tulbure si urata pe care am baut-o.

Slide4

Se acpera totul cu apa si se lasa la fiert cat mai mult, ca vacile astea se lasa greu. Asa ca mai avem timp de o tura de dezapezire.

Slide5

Dupa ce m-a fluierat la cap cam o ora jumatate oala, am decis sa fac acea mare nedreptate, sa iau partea leului, anume maduva pe paine, cu sare.

Slide6

Osul a beneficiat de ditamai sita, ca urmare cainele si-a facut de lucru vreo ora pana l-a chelit. Cainii astia, orice le-ai da, tot un os de ros e cel mai bun pentru ei, parca ar fi parlamentari.

Cat despre supa (mai am baza, fireste) am dres-o in farfurie astfel incat sa invingem frigul, racelile si ce mai avem de invins pe cale cat mai naturala. Deci am fiert niste paste (ca aveam chef, nu ca era musai) si apoi peste zeama am pus doi catei grasani de usturoi, mult piper si tabasco. Cum se zice … dupa gust 😀

Slide7

Acesta a fost un mic dejun inviorator, pentru ca mai era de lucru prin gradini si parcari. Aia de la primarie au trimis o armata de o anume etnie care se plimba in jurul blocului cu lopeti nou noute in spate, nu ca ar da la zapada, nu prea au cum, cu o mana tin lopata pe umar, cu una cafeaua, asa ca tot la noi ramane baza, in gradina abia am reusit sa fac un mic culoar sa aiba cainii toaleta. Ca in parc nu pot fi dusi ca te amendeaza, cu sau fara punga, cu sau fara botnita.

Slide8

Deci sa facem un rezumat:

– supa de baza: rasol de vita, ulei de masline, sare, lamaie, ceapa;
– dressing (haha): doi catei de usturoi, piper, tabasco. (punct, da)

Slide9

Ce o sa fac cu restul de supa, nu stiu, dar idei se gasesc. Ieri am ascultat ce nu mai ascultasem de mult, Lordi, imi era dor de un Hard Rock Aleluia si de un Devil is a loser (and he’s my bitch).

rororo

11 gânduri despre &8222;Supa de vita cu ceapa, lamaie si ulei de masline&8221;

  1. Imi place ! Poate imi fac si eu maine seara o zeama din os cu maduva, ca si asa sunt singura acasa de maine …hmmm si imi bag si usturoi, lasa ca eu acum tot dupa tine ma iau, te urmez la idei, imi faci pofta si asa nu mai stiu nici eu ce sa mai pregatesc.

  2. Termina :))))))))))
    Am o conserva de crenvursti dar nu-mi plac, nu sunt acelasi tip de crenvursti ca astia proaspteti, dar pune tu pozele si fa-mi pofta, acum ma ocup de aripi, maine imi fac supa si imi bag si usturoi in ea ca nu e barbat care sa ma scoata din casa din cauza mirosului maine 🙂 noapte si poimaine ma vezi si cu crenvustii :))))))) ca eu sunt fff pofticioasa ( nici nu mai am idei ce sa mananc, ma mai uit si pe bloguri Olandeze in ultima perioada, ce mai mananca si altii dar nu ma atrag deloc atatea fite plus ca astea fara plicuri Knorr, pudre knorr, supe de-a gata si alte matze nu stiu sa gateasca omeneste ).

  3. Nu pozai crenvustii ca m-am luat cu altele 🙂 Dar sa iti zic un mic secret: nici in restaurantele din vestul „civilizat” nu se gateste fara tona de Maghi, Knorr, etc. Nici in alea de fitza.

  4. M-ai prins online, locuiesc lana un hotel -restaurant cu 2 stele de alea Michellin, sa ma …pip …pe ele stele, scuza-ma ca vb asa urat iar la tine pe blog ( dar si astea sunt cuvinte pana la urma de uz zilnic) dar in spatele bucatariei pe unde trec zilnic si unde este alee de umblat nu …portic sau mai stiu eu ce, ascuns…troneaza gunoiul de 1 m…apoi Michellin sa ma pupe intelegi, mai bine cantina aia de care vb tu cu pulpe d epui si piureu facut la cazan, daca troneaza mizeria asa ma pip in ele stele.

  5. Pe mine ma enerveaza mai mult risipa, cata mancare aruncata am vazut in trei zile … la cantina macar daca ramanea ceva (nu prea ramanea) puneam in galetusa sa dam la cainii amarati, astia aruncau cu tona numai marfa de prima mana (gatita … hai sa nu barfim).

  6. Pai nu e maqncare , este mizerie, sticle, hartii, ambalaje, tigari, mucuri, ce mai lasa baietii si fetele de bucatarie/hotel cand ies in pauza la o tigara, de la trecatori, aduse de vant, nu conteaza mai ! ai stele, te respecti, costa acolo o masa jumatate de salar de om care lucreaza in fabrica in 4 ture apoi respacata-te firar sa fie si matura din 2 in 2 ore si inauntru dar si in afara NU? altfel ma …ceva pe stelele alea.

Lasă un răspuns

