Aripioare „rotisate”

Adica tot dupa metoda pe abur si, de fapt, au iesit trei chestii diferite dintr-o micuta caserola de aripioare, dar intentia a fost sa fac fix asta:

Slide1

Amestecul pentru marinat aripioarele e irelevant, eu am mai scapat dintr-un sos picant pe ele, niste sare, piper, limonada, sos de peste thai, pana la urma depinde de ce aveti chef, eu am ramas setata pe dulce-picant.

Slide2

Si, dupa metoda standard, pe sita peste tava cu apa, la cuptor cu ele, foc mic, timp indelungat, ca or fi ele aripioare dar trebuie sa se si faca.

Slide3

Din cand in cand se intorc, partea expusa la abur direct fireste ca nu se rumeneste.

Slide4

Et voila.

Slide5

Despre garnitura va spun imediat.

Slide6

Din varfurile aripioarelor si o droaie de radacinoase, plus dovlecel si orez, am facut o supa Casandrei. Supa in care am fiert si un cartof pe care l-am folosit la garnitura.

Slide7

Si mai ales, supa din care mi-am insusit o portie de comfort food iernatic, pai ce, numai ea?

Slide8

Si pentru ca am dezapezit, parte din aripi le-am pus in tava si le-am trantit mujdei in cap dupa ce a scazut zeama si a iesit un blid de comfort iute de sa iti lingi urechile.

Da, uratenie mare, ce sa ne mai facem, nu mai e.

Slide9

Asadar pentru garnisit in primul rand am facut un mujdei cum facea al batran pe vremuri, supa fierbinte pusa peste usturoi. Cu diferenta ca la el supa insemna apa cu vegeta, eu am pus supa de mai sus. Si cartoful fiert l-am amestecat cu morcov ras, crud, nitel usturoi, iaurt si smantana si am facut niste crochete pe care le-am incalzit la cuptor. Cat se mai coceau aripile, numai bine.

Slide10

Totul a fost conform vremii, nu am facut poze pentru ca persoane importante s-au aflat ieri la dezapezire, dar am inghetat zdravan. Cum se face dezapezirea cu exploatarea omului de catre om? Se plateste un nene care da la lopata niste ore, timp in care din doi vecini ne facuram cam opt, fiecare a venit cu ajutoare pentru sinistrati, asa ca ne-am uitat degustand fiecare dupa chef, in ger, coniecel, whiskey, vin rosu de doua calibre, bere. I s-a dat si lucratorului o cola.

Asa ca dupa ce mi-au inghetat bocancii in nameti, m-am ales cu o durere de cap de la amestec si am vazut ce frumos arata o parcare curatata bec, omul a muncit bine in uiuiuurile tovarasesti. Din pacate masina mea e tot singura inzapezita, toti au curatat fix pe langa ea, asa ca momentan e imobilizata la sol, dar nu e nimic, poate vine omul si mai avem si noi motiv de o degustare in nameti. Asa ca niste aripioare fierbinti si iuti cu mult mujdei anti-raceala numai bine au mers.

Slide11

rororo

18 gânduri despre &8222;Aripioare „rotisate”&8221;

  1. pfff….de cand ma rog sa cada si la mine un fulg 😦 . Mi-e ciuda pe toti de-si pun si pe facebook poze cu munti de zapada/bulgareli/oameni/ingerasi/si-tot-ce-se-mai-poate-face-cu-zapada.

  2. Aaaa…primul post pe blog a fost cu aripioare, remember? :)) Eu iarna trecuta l-am descoperit si tot mergand asa tot inapoi ajung intr-un final la impricinatul si eram ” uaaat??? gata? dejaaa?”

  3. haha, nu cred, primul post era cu ceva cu pui la gramada, postul doi cu iepurasul papadopulos, dar e drept ca aripile erau prin zona 😀 si sa stii ca te-am luat la puncte la petrescu (asa ii zic eu jocului) 😀 nananananaaanaaaa

  4. Arata frumos, ieri le-am vazut dar nu m-am putut uita ( desi m-am uitat :)))) din dependenta) ca am fost ca un cadavru de bolnava si nu puteam sa vad mancare nici in poze dar azi am impresia ca incep sa imi revin si incep sa ma atraga aripioarele alea cu cartofi si mujdei cam tare, acum imi este foame ! :)))))

    Mai aveti zapada? sa o tineti bine acolo sa nu o vad ( desi poate este buna la ceva si iarna mai frigiroasa, mai ucide din virusuri , poate, nu stiu).

  5. Avem zapada nou nouta, am pus o poza azi, mai pun daca imi misc curu din casa desi motiv nu am decat sa dau zapada pe aleea cainelui, ca in rest nu mai dau, imi bag cracii, nu mai am unde sa o dau. Multa sanatate, ai grija de tine.

  6. Multumesc frumos, inca nu mi-am revenit de tot ca acum ma dor urechile, gatul si inca sunt cu matzele intoarse pe dos dar nu ma mai simt asa pe jumatate moarta macar si am putere sa ma scol din pat, nu stiu ce am dar se pare ca in ultimii ani virozele respiratorii se manifesta cu greata, varsaturi si din aceeasi categorie, nu cu stranut, curs de nas, etc, ciudat.

    Sa nu arunci apa afara sa topesti zapada cum am citit ca ti-a dat prin cap ca daca sunt cu – …ingheata, faci o ghetarie acolo, mai bine nu.

    Mi-ai facut o pofta acum cu mujdei si aripi, asta este semn bun dar imi este frica sa mananc mancare inca…….vad eu mai tarziu.

  7. Mie cand mi-e rau ca ala descris de tine fie mananc niste carne fiarta (de oricare) numai cu sare si putin ulei de masline, fie morcov, cartofi si dovlecel fiert (daca am), tot cu ulei de masline, e mancarea mea de regim cand imi e rau, ca daca stai nemancata nu te ajuta. Bine, merge si cu iaurt.

  8. Am pus un post nou la mine pe blog, ia vezi, la postul asta merge sa comentati, habar nu am ce se intampla.
    Imi este foarte frica sa mananc, de fapt imi este acum iar foame ! dar nu am mancare, nu am carne (dezghetata) , cartofi am dar desi ma simt mai bine nu sunt inca in stare sa gatesc si am iaurt da, dar imi era frica sa mananc ( mi-e frica sa nu am apuce iar).O sa mananc totusi niste iaurt acum ca mi-ai zis, mi-ai dat curaj.

  9. Iaurt cu niste dulceata buna, da energie si nu dauneaza la burta, depinde cum te simti, organismul iti dicteaza cel mai bine ce si cum. Eu fierb carnea congelata la presiune, se face singura. Mama ce as manca acum un rasol de vita.

  10. Din pacate noi nu avem oala de aia, a tot vrut sotul sa luam dar de fiecare data m-am zgarcit, am zis ca este prea scumpa si nu o voi folosi, etc.
    Ma simt mai bine decat ieri, mult mai bine dar rau destul incat sa nu pot curata cartofi, etc, m-am sculat acum putin sa pun niste rufe la spalat si am ametit imediat plus a inceput iar sa ma doara burta/stomacul. Am renuntat la iaurt si mi-am facut 2 felii de paine prajita cu unt, inca imi este foame totusi.

  11. Buna si painea prajita, ai grija ce faci. Sa stii ca oala cu presiune face toti banii si musai sa fie scumpa, ca eu am avut un accident cu una ieftina, arsuri de gradul 3. Dar altfel, nu pot trai fara ea, face multe chestii repede si bine, merita banii. Eu am dat cam 100 de euro pe asta pe care inca o am in uz.

  12. Si el zice ca e buna oala…mama nea foloseste asa ceva saptamanal, o sa ma indur si eu o data sa luam una, aia de 100 euro e cam mica mi se pare, aici cel putin , e mini.

  13. A mea e de patru litri, e suficienta, ca fac concentrat ce fac si pe urma mut in oala normala. Nu-s io normala, mi-ai facut pofta pe vremea asta de rasol de vita, proaspat si facut la presiune. Sa vad cum ma descurc 😀

  14. O da, asa mica cred este , deci tu o consideri suficienta? Eu cred ca sunt influentata de tata , el are 2 dar mari, enorme, el isi face ciorbe de alea uriase in ele, eu am ramas cu gandul ca asa mari trebuie sa fie oalele astea :))))))) .

    Pai daca faci sa pui poze, ti-am zis ca acum ma uit cu pofta, nu sunt in stare sa imi fac si nici nu imi face nimeni, sotul meu nu stie sa gateasca, aseara ma intreba cum se incalzeste la microunde :))))) ca nu stia pe ce buton se apasa, trebuie sa il invat ca daca ma loveste damblaua mie nu are cine imi face nici un ceai vad ca…

Lasă un răspuns

